Nu Online
Momenteel zijn er 255 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 44 dagen op de teller

27-7-2011 19:37:02
met nog 44 dagen op de teller begint het wel te krimpen. begin wel zenuwen te krijgen er moet nog vanalles geregeld worden .
wat is de tijd toch snel gegaan we zijn begonnen met 302 dagen op de teller.
kan niet wachten om te trouwen, wil echt zijn vrouwtje worden

Nancy
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 265

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik27-7-2011 20:09:38

hihihihi hier ook nog 44 dagen op de teller. zenuwen heb ik nog onder controle enkel de stress word me soms te veel zal echt wel blij zijn dat het 10/9 is hoor dat ik eindelijk aan ontstressen kan denken. mijn toekomstige is vandaag het bruidsboeket gaan bestellen samen met zijn mama, ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe het er gaat uitzien maar ga de nieuwsgierigheid proberen onder controle te houden. ik zou zeggen geniet nog van jullie voorbereidingen en binnen 44 dagen van jullie dagje.

Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik27-7-2011 20:42:01

dank u vicky hopelijk word het wat beter weer hé
als de mensen klagen van het weer dan zeg ik altijd dat komt als ik ga trouwen en verlof heb hihi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...