Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naamkaartjes voor op glas te zetten...

26-7-2011 23:36:45
Hoi iedereen!

Met nog 24 dagen op de teller ben ik op zoek naar naamkaartjes die je op een glas kan zetten. Zo van die vlindertjes of soortgelijks. (als je in google "butterfly place cards" invult, dan zie je meteen wat ik bedoel)

Iemand een idee waar ik dit kan vinden?? En liefst niet online bestellen, tenzij het in NL is. Aangezien ik nog maar drie weken te gaan heb wil ik geen exotische websites proberen. :o)

Grtjs

Sara

Sara
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 916

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik27-7-2011 6:20:07

Hoi Sara!

Je kan ze perfect zelf maken hoor! Als je op de site van Martha Stewart kijkt, vind je daar meteen de 'templates' om ze af te drukken... Handiger kan niet :-)
http://www.marthastewartweddings.com/photogallery/place-seating-card-templates#slide_4

Groetjes!
Esther

Sarah
8-8-2011
 Meld misbruik27-7-2011 8:23:50

Hi Sara,

Bedoel je misschien deze:

http://www.trouwartikelen.nl/bruiloft-decoratie-huwelij...

Ze hebben nog veel meer..

Veel succes!

Sarah

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik27-7-2011 12:13:56

@ Esther: Bedankt voor de tip, maar dan moet je natuurlijk nog zelf handig zijn hé

@ Sarah: die bedoel ik idd!! merci!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...