Terug naar overzicht
Hey Cindy Super, maai jij bent al vergevorderd, de zaken die jij nu opsomt zijn de dingen die ik de laatste week nog moest doen ! GroetjesLien26/05/06
Ja effectief. Mijn laatste keer naar de feestzaal was de dag voor de trouw!!! De avond voor de trouw werden we ook nog bij de pastoor verwacht.Je bent inderdaad goed op tijd.Groetjes,Lindsay06/05/06
Dag CindyZo tof dat je nu zonder stress naar je dag kan toeleven, want als er dan nog iets onverwachts gebeurt heb je daar tijd voor. Ik hoop dit ook te kunnen doen dat ik toch 2 weken voordien niet echt nog iets moet doen.GroetjesVicky09.09.06
Ik heb mijn kleed ook vandaag afgehaald, maar ik trouw zaterdag al! We zijn daarstraks ook voor t laatst naar de feestzaal geweest.Ik zie het allemaal wel zitten nu. Ben nog vrij rustig. Straks ga ik voor de laatste keer onder de zonnebank en laat de dag dan maar komen!Katrien10 juni 2006
hey cindy,nog 16daagjes é...bij mij begint het nu écht wel te kriebelen :-)ik ga men kleed pas de laatste week afhalen want we zijn hier nog vollop in't huis aan't werken en met al dat stof...ik heb gisteren de snoepjes en bedankjes gedaan met men vriendin.vandaag tafelschikking nog 's deftig nazien en deze avond gaan wij langs de feestzaal. moet dan volgende week nog achter de bestelling van de balonnen nog wat zonnebanken, laatste danspasjes gaan oefenen endan zijn wij ook bijna klaar. als men ventje zen kostuum weer niet tegenvalt tenminste :-/grtjseen aftellende bruid ;-)
Hey Heidi...wij gaan deze avond ook naar de zaal...de snoepjes zullen voor volgende week worden, en ook nog een aanpassing ivm de ballonnen.Voor de rest nog weinig stress, maar die is wel op komst.groetjes Cindy