Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Donkere wolken boven onze trouw

26-7-2011 18:43:10
Hoi bruidjes,

De titel van deze post heeft (jammergenoeg) niets te maken met het slechte weer. Gisteren is mijn papa met spoed opgenomen in het ziekenhuis. In eerste instantie met iets wat leek op een hartaanval, maar gelukkig is het zo erg niet. Hij moet wel nog enkele dagen blijven en ook daarna zal hij niet onmiddellijk de oude zijn. We hopen echt dat hij tegen onze trouw (nog minder dan 3 weken) terug goed is... Bruidjes, als je stresst over futiliteiten die (kunnen) mislopen denk dan maar dat er belangrijkere dingen zijn, zoals dat jullie en je geliefden samen zijn op die mooie dag!

Babs
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 824

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik26-7-2011 18:45:35

Hoi babs,
Hopelijk komt het snel weer in orde met je papa!
Heel veel sterkte, zowel voor hem als voor jullie!!!

Wij duimen mee dat hij zich snel beter voelt!

Jessica

Meld misbruik26-7-2011 18:50:05

Sterkte Babs en een vlotte beterschap aan je papa!

Groetjes

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik26-7-2011 18:57:44

Ik denk dat de rest van je zorgen dan idd in het niets verdwijnen. Ik duim mee voor een spoedig herstel!

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik26-7-2011 19:06:27

ook hier branden we een kaarsje mee!

Liefs,
Evi & Lex

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik26-7-2011 19:12:55

Héél veel moed en beterschap voor je papa!!!

xxx
Esther

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik26-7-2011 19:25:09

Veel beterschap voor je papa!!!!

inge
5-8-2011
 Meld misbruik27-7-2011 1:17:56

veel sterkte
en snap heel goed wat je bedoelt met dat de stress over de futuliteiten het minste van de zorgen zijn.
hier zitten we in hetzelfde schuitje als u enkel dat het met de 2 papa's is
met nog 8 dagen op de teller weten we nu wel dat ze er kunnen bij zijn maar dat was helemaal niet zeker geweest
ze hebben alle 2 kanker en krijgen chemo om hun leven te rekken mijn papa is er ondertussen mee gestopt met de chemo omdat hij het beu was ziek en ellendig te zijn ervan.
dus bij hem kon het wel eens heel rap gaan maar het is een vechter :-) gelukkig maar
met pijnstiller kunnen ze er gelukkig nog bij zijn.
maar echt genieten van al de voorbereidingen enzo heb ik niet kunnen doen omdat we weten dat we dit jaar al zeker 1 begrafenis hebben :-( maar dan halen we dat genieten maar in de dag zelf eh ;-) en het zullen koestbare herinneringen zijn zoals de laatste dans met de papa en waarschijnlijk het allerlaatste feest dat we nog eens allemaal samen zijn. maar we slaan er ons wel door.
en jullie slaan er jullie ook wel door. het duurt miss even voor uw papa de oude terug is maar hij word teminste nog terug de oude maar nog eens veel sterkte gewenst dikke knuf

Alina
31-3-2012
 Meld misbruik27-7-2011 9:12:41

Veel beterschap aan je papa
Ik ga ook duimen dat alles goed verloopt

Darline
23-7-2011
 Meld misbruik27-7-2011 16:45:25

Hallo,

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Mijn moeder is gestorven een maand voor we gingen trouwen. Ze is nooit ziek geweest dus waren er totaal niet op voorbereid. Dan pas besef je dat je je om al die kleine dingen geen stress moet maken.
We zijn nu 4 dagen getrouwd en we hebben genoten van de eerste tot de laatste sec. Door het overlijden van ons mama hadden we beide iets van laat de mensen maar denken en we doen gewoon ons goesting en maken er echt onze dag van.

Ik hoop dat je papa rap beter wordt en dat je alles kan doen dat je wou. Geniet van je dag

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...