Terug naar overzicht
Hey,meisje, neem het van mij aan dat je zal stralen op die dag! Die paar kilootjes, dat zal toch het verschil niet maken? Jij wordt het centrum van het heelal die dag en iedereen die je graag ziet zal je prachtig vinden. Groetjes,Lieve
Trek het je niet aan, meid.Ik ben 3x gaan passen. Telkens vond ik het resultaat echt fameus tegenvallen. Ik heb vele traantjes gelaten, en hier vele berichtjes erover gepost op het forum. Tot op de dag zelf. Ik trok mijn kleed aan, mijn haar was mooi opgestoken. En ik vond mezelf ineens prachtig!!! Iedereen zei dat ik straalde. Hoe een mens zo kan veranderen...Neem het van mij aan: je zult er stralend uitzien!Groetjes,Lindsay06/05/06
Ik begin nu ook te panikeren. Toen ik voor de eerste keer mijn kleed ben gaan passen, was het precies gewoon voor mij. Had die geweldige gevoelens van de eerste keer niet meer. Heb gisteren de kleedjes van mijn bruidsdames gezien en die zijn echt wel prachtig. Ik ben ook enorm bang dat ik er niet goed zal uitzien die dag en dat mijn vriend mij niet mooi zal vinden.Maar ik troost mij zelf dan op met (misshien een hulpje ook voor je) :je straalt uit hoe je je vanbinnen voelt, en die dag zal je je sowieso de gelukkigste vrouw van de wereld voelen. Je zal er zeker en vast er uitstekend uitzien.GroetjesElke15/07/06
Da's typische pre-trouwstress! 'k Heb dat ook gehad: nachten wakker gelegen of ik wel het juiste kleed had, of m'n man dat wel ging mooi vinden, of ik toch niet nog eens naar een andere winkel had moeten gaan, of ik toch niet voor een langere/kortere sleep had moeten gaan... En ook ik was een paar kilootjes bijgekomen bij m'n laatste pas. Maar geloof mij, in die laatste week vliegen die eraf! 'k Kon toen geen hap door m'n keel krijgen en op de dag zelf zat m'n topje zelfs redelijk los :-)En die dag zelf... dan straal je inderdaad! Dan is al die stress verdwenen en kan je alleen nog genieten!Probeer je niet al te druk te maken en geniet gewoon van de voorbereidingen! Jij bent toch de mooiste op je trouwdag!Groetjes,Sylvie11/03/06
bedankt voor de lieve reacties iedereen. 't zal wel beteren zeker... xxxxx