Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

videograaf regio oost-vlaanderen

  26-7-2011 12:00:56
Hallo bruidjes,

We zijn nog op zoek naar een leuke videograaf regio oost-vlaanderen, we zijn afkomstig van Zottegem. Iemand???

groetjes,

Elien

Elien
18-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1670


Kevin
20-11-2010
 Meld misbruik26-7-2011 12:21:23

Hey Elien,

Bij ons werd alles geregeld via http://digitout.be/ is een soort bureau die vanalles doet en echt heel mooie prijs voor wat je allemaal krijgt!

Groetjes,
Kevin



Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik26-7-2011 13:10:18

Hey Elien,

Onze videograaf is The Vip Factory uit Gent...

Ondanks dat ons huwelijk pas plaats vindt op 02.06.2012 hebben we al enkele keren samen gezeten om vanalles te bespreken...

Echt super ideekes dat hij heeft... Onze samenwerking verloopt ook zeer vlot...

Wat ons betreft, zeker een aanrader :)

Groetjes,
Nathalie



Jarne

 Meld misbruik26-7-2011 19:42:29

Dag Elien

Neem zeker eens een kijkje op onze website: http://www.jdes.be .
Leuke pakketten aan aantrekkelijke prijzen!

Groetjes
Jarne





Pascal

 Meld misbruik26-7-2011 20:50:13

Dag Elien,

Meer info vind je op mijn website : www.huwelijksvideos.be .

Voorbeelden van voorbije huwelijksvideos vind je op mijn website en ook op het forum (het bericht onder het jouwe van Christophe).


Mvg,

Pascal Garnier



Elien
18-8-2012
 Meld misbruik27-7-2011 14:57:25

Hey Nathalie,

Bedankt voor je reactie, kan je me eventueel zeggen rond welke prijs ze zitten aub, ik kan dit niet vinden op hun site...

Mercie!



Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik27-7-2011 23:36:12

Hey Elien,

Euh, ik weet het niet direct... Onze weddingplanner (event-planner) heeft hem aan ons aangeraden en alles zit in het pakket verwerkt van ons avond feest...
Ik weet niet meer exact, maar ik weet dat hij niet de goedkoopste is, maar ook zeker niet de duurste... Maar wat ons betreft, wel ne krak in zijn vak...
Hij neemt tijd voor de voorbereidingen en komt af met super ideetjes :)



vanessa
5-5-2011
 Meld misbruik4-9-2011 9:59:12

Hey Elien,
Wij hebben philippe moulin genomen. Komt uit gent maar werkt in heel België
Zeer budget vriendelijk. Hij doet dit als hobby maar is zeer proffesioneel!

philip.moulin@gmail.com

Succes!



Elien
18-8-2012
 Meld misbruik5-9-2011 9:37:04

Bedankt voor de tips! Hey Vanessa heeft hij ook een website?

We zijn er een paar aan het vergelijken, we zijn er nog niet uit! Adresjes id buurt zijn altijd welkom! Bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info