Terug naar overzicht
hihi hier ik ook hoor en ik moet nog langer gaan mijn verloofde zegt dat ik aan de laptop hang maar je al dat zoek werk en die offertes kzal maar weer wat rusten als mijn top mijn top 7 inorde is namelijk zaal = ok fotograaf = bijna dj= NOK vervoer = ok ceremonie = bijna kerk = ok wet = ok1 tip ik ben er niet meer bezig tot een uur voor ik slapen ga want anders ist een ramp om te slapen heb ik al ondervonden
Bespreek eerst goed met je verloofde hoe jullie het feest zien en wat voor jullie de ideale dag zou zijn. Tenzij je alles zelf volledig onder controle wil hebben, kan je eventueel ook taken verdelen. Op basis daarvan stel je een duidelijke lijst op van alles wat er moet gebeuren. Bepaal voor jezelf een tijdschema wat je wanneer af wil hebben (bv bruidsjurk zo snel mogelijk, met schoenen kan je wachten) en houd je daar zo goed mogelijk aan. Op die manier ga je gestructureerd te werk en kijk je per maand wat jullie moeten doen. Anders blijven alle To do's in het wilde weg door je hoofd spoken. Bij mij heeft dat alvast geholpen!Ik heb ook voor zowat elke "leverancier" eerst op dit forum referenties of evaluaties gezocht, dan verspil je je tijd niet met onprofessionele mensen die je uiteindelijk toch niet zou kiezen.
hehe, ik ben wel tegelijk zwanger en toekomstig bruidje de teller staat ondertussen nog op 10 dagen. Zoveel moet ik niet meer plannen. maar toch je bent met vanalles bezig. baby, trouw, baby, trouw, enz ... hehe veel succes met het plannen. Als je tijdig aan alles begint komt er geen stress bij kijken. Echt waar. gewoon op 't gemaksje en als je zin hebt om iets te doen, gewoon doen en je net afvragen, is het nog te vroeg. m'n misboekje heb ik in de winter gemaakt. twas toen bijna nog een jaar, maarja ik had daar op dat moment zin in.
Ja enige tip... Niet doorwerken tot je gaat slapen, anders blijf je piekeren e denken... Je kan beter vroeger stoppen en eerst nog een beetje TV kijken (film ofzo) of iets lezen ofzo... in ieder geval iets anders doen :)! Ciao Sharon
bij mij is het ook al héél erg geweest. Als er iets in mijn hoofd zit dan krijg ik het er niet uit en moet het direct gebeuren... Over 10 dagen is het al aan ons, dus ik denk dat mijn vriend er enorm naar uitkijkt! :) en ik eigenlijk ookhaha, veel succes nog met alles!