Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bridezilla's

26-7-2011 11:31:09
Amai zeg, nooit geweten dat trouwen zoveel zenuwen geeft! Het is zelfs erger dan toen ik zwanger was! We hebben nog geen maand onze datum geprikt en 'k ben al een enge bridezilla. Plannen, afspraken maken, bruidsboetieken stalken, ideeën spoken door mijn hoofd, het is zo erg dat ik niet meer goed slaap, whaaa!! Zijn hier nog vroege zenuwpezen? Enige tips om het los te laten en te ontspannen? :D

Eva
23-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 739

tima
8-9-2012
 Meld misbruik26-7-2011 11:42:47

hihi hier ik ook hoor en ik moet nog langer gaan mijn verloofde zegt dat ik aan de laptop hang maar je al dat zoek werk en die offertes kzal maar weer wat rusten als mijn top mijn top 7 inorde is namelijk zaal = ok fotograaf = bijna dj= NOK vervoer = ok ceremonie = bijna kerk = ok wet = ok
1 tip ik ben er niet meer bezig tot een uur voor ik slapen ga want anders ist een ramp om te slapen heb ik al ondervonden

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik26-7-2011 12:06:27

Bespreek eerst goed met je verloofde hoe jullie het feest zien en wat voor jullie de ideale dag zou zijn. Tenzij je alles zelf volledig onder controle wil hebben, kan je eventueel ook taken verdelen. Op basis daarvan stel je een duidelijke lijst op van alles wat er moet gebeuren. Bepaal voor jezelf een tijdschema wat je wanneer af wil hebben (bv bruidsjurk zo snel mogelijk, met schoenen kan je wachten) en houd je daar zo goed mogelijk aan. Op die manier ga je gestructureerd te werk en kijk je per maand wat jullie moeten doen. Anders blijven alle To do's in het wilde weg door je hoofd spoken. Bij mij heeft dat alvast geholpen!
Ik heb ook voor zowat elke "leverancier" eerst op dit forum referenties of evaluaties gezocht, dan verspil je je tijd niet met onprofessionele mensen die je uiteindelijk toch niet zou kiezen.

Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik26-7-2011 12:07:58

hehe,
ik ben wel tegelijk zwanger en toekomstig bruidje
de teller staat ondertussen nog op 10 dagen. Zoveel moet ik niet meer plannen. maar toch je bent met vanalles bezig.
baby, trouw, baby, trouw, enz ... hehe

veel succes met het plannen. Als je tijdig aan alles begint komt er geen stress bij kijken. Echt waar. gewoon op 't gemaksje en als je zin hebt om iets te doen, gewoon doen en je net afvragen, is het nog te vroeg.
m'n misboekje heb ik in de winter gemaakt. twas toen bijna nog een jaar, maarja ik had daar op dat moment zin in.

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik26-7-2011 13:20:02

Ja enige tip... Niet doorwerken tot je gaat slapen, anders blijf je piekeren e denken... Je kan beter vroeger stoppen en eerst nog een beetje TV kijken (film ofzo) of iets lezen ofzo... in ieder geval iets anders doen :)!

Ciao
Sharon

Liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik26-7-2011 19:37:53

bij mij is het ook al héél erg geweest. Als er iets in mijn hoofd zit dan krijg ik het er niet uit en moet het direct gebeuren...
Over 10 dagen is het al aan ons, dus ik denk dat mijn vriend er enorm naar uitkijkt! :) en ik eigenlijk ook
haha,
veel succes nog met alles!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...