Terug naar overzicht
Hoi Carmen, ik heb er gevonden via Blokker maar Poirier heeft er ook.Elke bruidswinkel heeft dit merk wel liggen denk ik. Succes!
Hallo, Ik heb mijn paraplu's op de markt gevonden (Hasselt). Een heel kraampje met alle soorten en kleuren paraplu's en helemaal niet duur. Moest je interesse hebben, ik verkoop mijn (ongebruikte) transparante paraplu's. Ik heb er vier nog verpakt in plastiek. Als je graag een foto wil mag je altijd mailen (annelieswijnants@gmail.com). GroetjesAnnelies
hehe, als je naar deze zomer kijkt zou ik niet durven zeggen dat je in de winter meer kans maakt op regen De winkel waar mijn kleedje vandaan komt verkoopt al de hele maand juni en juli paraplu's aan de lopende band. een koppel die we kennen trouwde vorig jaar in februari en had een stralende winterdag. je kunt er niet op voortgaan op het belgisch weer
de ceremoniemeester heeft ook altijd paraplu's ... ik weet niet of je er mee werkt maar anders is het snel opgelost :)
In AALST bij Samdam.BlokkerHema
Nee wij hebben geen ceremoniemeester :) De gasten komen aan om 17u en dan regelt iemand van de zaal alles. Annelies, bedankt voor het aanbod, maar ik ga voor gewone witte, geen transparante :)