Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervolg - onze trouwdag 2 juli 2011

  25-7-2011 23:37:57
dag bruidjes


Hier ben ik dan weer terug, heb jullie beloofd op een vervolg van mijn eerste deel van mijn verslagje...

Dus ik kon mijn tranen al niet bedwingen toen ik de voordeur opendeed en mijn ventje zag staan met onze kleine pruts.
Hij stond daar met mijn boeketje, klaar in zijn kostuum. Hij zag er zo knap uit!!! we wisten niks van elkaars kledij af.
Buren stonden buiten en enkele familieleden. Dit was rond kwart na 9 's morgens.µ

Daarna zijn we met onze suitewagen, onze bruidskindjes, videograaf en fotograaf foto's gaan laten nemen op locatie. Wij hebben dit laten doen in de voormiddag voor ons huwelijk. Zo was voor ons de dag beter verdeeld.
Wij zijn foto's gaan nemen in een verlaten fabriek in Hasselt en erna zijn we Hasselt centrum ingegaan, de winkelstraat e.d. ook zijn we foto's gaan nemen in de interieur winkel Donum in Hasselt, zeer origineel.

Tegen 12u waren we terug thuis en iedereen stond ons al op te wachten. De volledige suite (we hadden allemaal dezelfde mercedesen, vrij recente modellen donker gekleurd) en de ceremoniemeester waren present. We hadden thuis om de kleine honger te stillen, lekkere broodjes laten maken door de traiteur. Iedereen zelfs de onze chauffeurs hebben er van genoten.

Hierna waren wij vertrokken richting het kasteel Alden Biezen te Bilzen, om aldaar het burgerlijk huwelijk te voltrekken. Mijn suitewagens waren geweldig (al zeg ik het zelf) je moest ze zien rijden allemaal achter elkaar en op het einde onze witte auto.
Het aankomen was geweldig, de suite ging te voet het kasteel binnen en mijn papa en ik mochten met ons wit beestje volgen. Dit was zo goed geregeld door onze ceremoniemeester. Wij hebben voor het huwelijk nog enkele groepsfoto's aan het kasteel laten nemen en nadien was het zover.
Ik moest al wenen tijdens deze ceremonie, er waren mensen aanwezig van wie je het niet verwachtte. De schepen maakte het ook zo tof.

Nadien doorgereden naar de kerk te Schoonbeek. Het mooiste gedeelte van de dag...
Aangekomen, volk dat er buiten stond aan de kerk!! echt waar ik had het niet verwacht.
Iedereen werd mooi om beurten afgezet aan de kerkdeur, en stonden mooi in volgorde. Mijn papa en ik bleven in de wagen zitten. Mijn ventje ging als eerste naar binnen met zijn mama en de rest volgde.
Nadien zei de ceremoniemeester dat iedereen naar binnen moest gaan die buiten stonden.
Toen stapten wij eindelijk uit, mijn bruidskindjes voorop met mijn zoontje van 16 maanden erbij.
Wij hadden iemand die zong tijdens de ceremonie en op haar versie van Bruno Mars - just the way you are, kwam ik al wenend samen met mijn papa naar binnen. Mijn ventje zat al op zijn knie om ons zoontje te lokken. en wat deed mijne kleine schat dat zo goed!!!
Ik was zo blij dat mijn papa erbij kon zijn, omdat, zoals jullie konden volgen hier op het forum, mijn papa een maand terug een zeer zwaar motorongeval heeft gehad.
De ceremonie was zo intiem, persoonlijk en zo emotioneel. Mijn ventje zijn stem trilde tijdens het opzeggen van de geloften.
De pastoor had mij tijdens de voorbereidingen van het kerkelijk huwelijk zeer vrij gelaten in het opmaken van de misboekjes, wij hadden dus geen communie e.d. gewoon een viering met mooie teksten en mooie liedjes die gezongen werden door mijn zangeres.
Toen wij de kerk buiten kwamen werden er bellen geblazen en werd er met rijst gegooid uiteraard hebben wij samen ook nog tortelduifjes de lucht in gegooid.

Het was ondertussen half 4 in de namiddag en was het tijd om naar de feestzaal "De Lork" te Hasselt te rijden. Want we werden verwacht daar om 16u. Eens daar aangekomen was er een broodbuffetje waar onze chauffeurs ook mee mochten aan deelnemen.
Wij namen afscheid van de ceremoniemeester die dat schitterend gedaan heeft. Eén goede raad!! Als jullie een redelijke uitgebreide trouw hebben, neem een ceremoniemeester!! het is zijn geld waard!!!

Na dit alles was het al 19u en konden we de eerste gasten van ons avondfeest ontvangen. Eerst was er een kleine receptie voor iedereen en toen iedereen aangekomen was werden de mensen begeleidt naar de grote zaal en werd hun tafel aangewezen.
Wij werden aangekondigd door de DJ op het liedje I got a feeling van de Black eyed peas, dat was geweldig, na de speech van men ventje hebben wij bedankjes afgegeven aan onze ouders, grootouders en getuigen. Het waren trouwfoto's van ons die diezelfde dag al werden gemaakt door de fotograaf.

Toen was het eten, we hadden een luxe koud buffet. Ik had eerst hier schrik voor omdat de meeste koud en warm nemen. Maar men ventje wilde dit niet. Maar uiteindelijk was het zo lekker!! we hadden veel complimenten gehad van onze gasten. Er was kreeft enz...
Later hebben wij onze openingsdans gedaan op Hou me vast van Volumia.
Ik heb hierna de vader-dochter dans gedaan, hier was ik zo blij mee. Ben zo fier op mijn papa dat hij erbij was.
En toen begon het dansfeest, ik gooide men schoenen uit, dus op blote voeten, men kleed opgetrokken en zo heb ik de hele nacht gedanst.
Tegen nmiddernacht was de bruidstaart.
En later waren er nog lekkere hot dogs voor de hongerige.
Ik heb nog een tweede bruidsboeket weggegooid aan de dames en aan de heren heb ik mijne kousenband weggegooid.
Wij hadden een gewoon gastenboek waar iedereen in kon schrijven en de bedankjes waren ook trouwfoto's.

Dit was de mooiste dag van men leven, alles was perfect gegaan, er was niets fout gelopen. Ben nu ondertussen exact 23dagen 23uren36min en 22sec getrouwd, en ben er zo fier op.

Nu kijk ik enorm uit naar onze trouwalbum en de dvd van de dag.

En bruidjes NO STRESS!!!! Het komt toch allemaal op zen pootjes terecht en GENIET!!!!!!

Groetjes










sylvia
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1323


nicky
3-9-2011
 Meld misbruik26-7-2011 11:10:35

Super om te lezen... Wanneer heb je precies je boeket weggegooid ik ben dit ook van plan en vroeg me af wanneer je dit precies doet? En gebruik je dan ook muziek hierbij?

Groetjes



sylvia
2-7-2011
 Meld misbruik26-7-2011 11:58:06

Dat was eigenlijk gewoon heel spontaan gekomen. Ik wist op de dag zelf niet wanneer ik het ging weggooien, maar heb dat gedaan op het dansfeest. Ik denk net na de bruidstaart. En dan is de ambiance goed. Er stonden heel wat vrouwen op de dansvloer om het op te vangen. Men tante heeft er zelfs een beetje om gevochten. Dus kun je je als voorstellen hoe het boeket er uit zag erna ;-) maar goed dat dat een tweede boeketje was :-) en de muziek had de DJ gekozen, ik weet nog niet meer welk liedje dat was. Ma dat was een liedje met ne goeie beat...



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik26-7-2011 12:07:53

Hey,

Super, ik vind het altijd super om die verslagjes te lezen!!

Veel veel geluk samen en geniet er nog enorm van.

Groetjes Ellen



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik26-7-2011 14:50:59

Wat een pittig verslagje ! Jij hebt er duidelijk van genoten, zo te zien. Wij wensen jullie vast heel veel geluk in het getrouwde leven en veel plezier samen !



Elien
15-6-2019
 Meld misbruik27-7-2011 14:48:11

Leuk verslagje.
Wij hebben een gelijkaardige dagplanning voorzien, wij doen de fotoshoot ook in de voormiddag :)
groetjes,
Elien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...