Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zal alles wel goed verlopen?

25-7-2011 21:23:21
Dag Bruidjes!

4 dagen voor het huwelijk is hier de stress toegeslaan
De stress is er vooral doordat ik met zoveel vragen zit: "zal alles goed verlopen ?, "zal het vervoer op tijd zijn", "zullen de bloemen wel mooi zijn" enzoverder

Ik heb met alle partijen zoals fotograaf, bloemist, dj, vervoer wel een contractje en ik heb hen onze planning doorgestuurd maar ik hoor hier zo weinig van
Ik had verwacht dat ze ons toch nog zouden contacteren om eens extra te bevestigen ofzo maar nee niks
Ach ja dat is natuurlijk voor die mannen een routinezaak, maar ik ben zo een controlefreak dat ik niks uit het oog wil verliezen
Ik heb ook niks meer om haden, gezien alles al in orde is
Waren we maar al zaterdag ...
Zo jammer dat we eens geen generale repetitie kunnen houden :-)

Sarah
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 536

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik25-7-2011 21:28:00

Misschien de mensen gewoon een paar dagen op voorhand bellen om te zien of ze het uur juist hebben enzo. Ik ga dit ook wel doen denk ik! Met sommige mensen heb ik regelmatig contact, zoals fotograaf en videograaf. Maar zoals de kapster of de zangers in de kerk of de bloemist of zo die ga ik wel op voorhand nog even bellen denk ik.

Nele
30-7-2011
 Meld misbruik26-7-2011 12:34:01

Hoi Sarah,

Wij trouwen ook aanstaande zaterdag en het is inderdaad raar om nu alles uit handen te geven, maar eigenlijk brengt dit mij nu net rust.

Alles is geregeld, de mensen hebben een planning en nu is het voor ons gedaan.

We moeten er alleen nog van genieten!

Probeer een beetje te relaxen en geniet ervan zaterdag ;-)

Groetjes, Nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...