Terug naar overzicht
Hey, ziet er goed uit, maar ik denk niet dat je na een uurtje zult kunnen vertrekken van de kerk naar je fotolocatie. Wij hebben hiervoor 1u30 genomen. Groetjes
Hey Mieke, Onze ceremoniemeester gaf ons volgende tip: Begin bij de start van het avondfeest en tel dan terug naar het begin van de dag. Op die manier zie je dan of je huidige planning is voor jou, alsook voor de mensen van de suite. groetjes sofie
en het wettelijk huwelijk? of is dit een op een andere dag? Zeker voldoende tijd voorzien voor alles hé, want alles loopt onvermijdelijk uit... dermee hebben wij een hele ruime dagindeling :) veel plezier!groetjes
Hey, @Hanne: mss best inderdaad wat meer tijd nemen tussen de kerk en fotoshoot. Er kunnen altijd mensen aan de kerk staan (had daar even niet op gedacht...)@Liesbeth wij trouwen inderdaad op een andere dag voor de wet om het allemaal een beetje haalbaar te houden voor iedereen die er een hele dag zal bijzijn (en ik ben niet echt een vroeg ochtendmens lolà@sofie: merci voor de tip; had het nog nooit zo bekeken maar is inderdaad wel handig. Allemaal nog veel fun bij de laatste voorbereidingen!Grts
idd die kerk gaat niet lukken de viering zelf duurt normaal +-1u dan moet je nog buiten komen (rijstgooien of iets anders) en als er andere mensen dan de suite ook naar de kerk komen zullen ze je willen feliciteren en een babbeltje ik heb hier voor tussen 30 a max 45 min bij gerekend fotoshoot 1 uurtje ? best eens vragen hoe de fotograaf dit ziet sommige vragen voor 1u30 andere zelfs 2 uur
Hey Mieke, ik zie dat je ook een hapje voorziet als de suite bij jou toekomt, mag ik vragen wat je dan voorziet? Want dat moet ik nu nog regelen en ik heb buiten koffiekoeken weinig inspiratie en ons draaiboek ziet er op wat kleinigheden na hetzelfde uit.