Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De Waerboom

  18-5-2004 8:29:09
hoi,

Mijn vriend en ik trouwen op 14 mei volgend jaar maar zijn toch al op zoek naar een feestzaal, ook al omdat mij een drukke periode is. Mijn schoonouders hebben voorgesteld om het feest te houden in De Waerboom. Is iemand van jullie er al geweest? Wat zijn jullie indrukken?
alvast bedankt!

groetjes,
Katja

katja
14-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1710


Evie
4-9-2004
 Meld misbruik18-5-2004 11:37:34

Dag Katja,

Wij zijn al eens naar een feest geweest in de Waerboom (en hebben zelf ook voor de Waerboom gekozen.

Het was een schitterend feest, het eten was superlekker en mooi gepresenteerd. Alles was gewoon tot in de kleinste puntjes verzorgd. De zalen zijn prachtig aangekleed, helemaal niet kil en refter-achtig. Voor mij is De Waerboom echt wel de beste feestzaal van de streek hoor. Dus zeker doen!

Groetjes
Evie




3-9-2005
 Meld misbruik18-5-2004 12:36:39

Hallo,

wij zijn ook naar de Waerboom gaan kijken, en de grote zaal is echt wel een heel mooie.
Wij vonden het onthaal echter helemaal niet vriendelijk en hebben gekozen voor het Koloniënpaleis in Tervuren.

Moesten jullie toch kiezen voor de Waerboom, denk ik wel dat een geslaagd feest zal zijn. Wij hebben al heel veel goede reacties over de feestzaal gehoord. Het was gewoon niet ons ding.

Groetjes,
Jessy



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik18-5-2004 18:01:42

wij trouwen in de waerboom en vinden het een prachtlokatie, we zijn er wel zelf nog niet naar een feest geweest
groetjes



Letitia

 Meld misbruik19-5-2004 7:54:22

Mijn nicht is ook daar getrouwd en inderdaad, ik vind het een sprookjes huwelijk... echt prachtige zaal en het decor ook... Het eten was echt super lekker en het service ook... Een aanrader zou ik zeggen voor wie het kan betalen!! ;-)



katja
14-5-2005
 Meld misbruik19-5-2004 7:56:41

Catherine, wanneer trouwen jullie? Wij gaan vanavond een kijkje nemen in de Waerboom



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik24-5-2004 11:41:30

Dag Katja,
Wij trouwen op 25 september 2004.
We hebben de zaal vastgelegd in september 2003.

En hoe was het bezoekje? Was het jullie stijl?
Groetjes



Theo

 Meld misbruik24-5-2004 14:14:56

Als videograaf hebben wij al vele opdrachten in 'De Waerboom' uitgevoerd.
Dit is een aanrader,en ongelooflijk...niet zo duur !!!
Op en Top service !!!
Correcte behandeling,en lekker fijn eten !!



katja
14-5-2005
 Meld misbruik24-5-2004 14:36:33

Catherine,

Het bezoekje viel goed mee en we hebben uiteindelijk besloten om het feest daar te laten doorgaan op 14/05/05. Het aftellen kan beginnen. Kan je me na jullie huwelijk laten weten of alles is meegevallen?

groetjes,

Katja



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik24-5-2004 16:22:57

Dag Katja,

Zal ik zeker doen! Maar ik ben er wel gerust in...
Nog vier maandjes, ben echt aan het aftellen...
Welke zaal hebben jullie? Wij zaal Memling
Groetjes



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik26-5-2004 10:44:43

Hallo,

Mijn schoonbroer en schoonzus zijn er getrouwd en het eten was inderdaad lekker, het decor sympathiek en de dienst vriendelijk. Wij hebben gekozen daar niet te trouwen, want we vinden het iets te duur.

Groetjes,

Ingrid



katja
14-5-2005
 Meld misbruik27-5-2004 13:25:06

Catherine,

Wij hebben zaal Rubens; We mochten kiezen tussen Memling en Rubens en hebben de laatste gekozen. Nemen jullie ook de huis-DJ?



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik1-6-2004 18:37:50

Dag Katja,
Wij hebben ook de huis-dj. Denk wel dat hij een goeie is.
Ik vond zaal Rubens de mooiste maar we hadden er te weinig genodigden voor... Op ons avondfeest zijn 140 mensen gevraagd.
Groetjes, Catherine



Sofie
9-10-2004
 Meld misbruik3-6-2004 19:40:09

Mijn vriend en ik trouwen op zaterdag 9 oktober 2004 in de Waerboom. Volgens ons ook de beste zaal in de streek. Ik heb er alleen nog maar goede dingen over gehoord en zelf zijn we al 2 keer naar een feest moeten gaan en alles was superverzorgd! Het is dan ook ideaal gelegen en wij hebben natuurlijk ook de bruidssuite geboekt! Op ons avondfeest zullen ongeveer 170 mensen aanwezig zijn. We kozen voor de Memlingzaal.

Groetjes,

Sofie


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info