Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voor de bruidjes van 24 September 2011 nog exact 2 maanden !!!!!

  24-7-2011 13:21:07
Voor de bruidjes van 24 September 2011: nog exact 2 maanden......!!!!!

Vanaf nu zal het echt snel gaan. Kijk er echt naar uit..... Oh my god, krijg er toch de zenuwen van hoor.
Zeker tijdens de rustige dagen. Zoals vandaag. Een rust dag, en wat doe je dan: alles nog eens nakijken voor het huwelijk. Wat moet er nog gedaan worden? Bedankjes verder afwerken, .....
Gelukkig kunnen we in de week gaan werken. Zo kunnen we onze gedachten toch verzetten. Denk, moest dit niet het geval zijn, ik helemaal zot zou worden.... ;-)

Hoe ver staan jullie er voor? Weten jullie wanneer je vrijgezellen is??
Binnen 2 weken men proefkapsel. Ben benieuwd wat het zal worden....

Groetjes

katrien
24-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1135


Liesbet
24-9-2011
 Meld misbruik24-7-2011 14:50:05

Het komt idd super dichtbij, de kriebels zijn bij mij ook enorm aan het komen.
Maar wij trouwen volgende week zaterdag al voor de wet dus de zenuwen zijn echt aan het komen.

Die rustdagen zijn idd hel, want alles staat bij mij op datum heb ik de indruk, dus het is gewoon wachten tot die afspraken komen.

Mijn vrijgezelle heb ik vorige week gehad en mijn vriend heeft die binnen twee weken. Was super gezellig en helemaal wat ik graag doe.

Mijn proefkapsel heb ik gisteren gedaan, en het eerste kapsel was al meteen helemaal wat ik wou. Alles valt altijd meteen op zijn pootjes, daarmee heb ik er nog extra veel zin in, het wordt echt een super dagje.

Veel plezier nog en ik tel mee af ;-)
xxxx



Sofie
24-9-2011
 Meld misbruik24-7-2011 15:13:36

Hier nog een 24 september bruidje... Ik kan haast niet meer wachten, maar hoe dichterbij die dag komt hoe meer zenuwen ik krijg!

Wat moeten we nog doen: gastenboek, bloemen, misboekjes drukken (teksten zijn al wel klaar), ondertrouw en dan nog een laatste keer samen zitten met de feestzaal, dj, ...

Mijn proefkapsel heb ik een maand geleden al gehad en half augustus ga ik nog eens omdat het nog niet helemaal perfect was ;-)

Mijn vrijgezellenavond is 27 augustus en die van m'n vriend ook, ben superbenieuwd!

Het meeste is denk ik dus al geregeld en ondanks al het piekeren en de stress zal het allemaal wel in orde komen. Heb er super veel zin in, het zal ongetwijfeld een prachtige dag worden!

Nog een vraagje: voorzien jullie paraplu's voor het geval dat het weer toch niet meezit? Of gaan jullie ervan uit dat het prachtig weer wordt?

Groetjes en nog veel plezier met voorbereiden, aftellen,...
Sofie



julie
24-9-2011
 Meld misbruik24-7-2011 17:30:47

Hello, hier nog een 24/09/2011 bruidje. Leuk om er nog andere tegen te komen :-)
Bij ons is het meeste geregeld. Gisteren mijn ventje zijn kostuum gaan halen. Ziet er super uit. Morgen de misboekjes drukken en vrijdag 1ste pas trouwkleed.
Elke keer als ik de teller zie op 't forum hier, krijg ik kriebels in mijn buik van de zenuwe.
@ Sofie: Het wordt prachtig weer! Heb een pact gesloten met de weergoden. Hahaha.
Mijn vrijgezelle is 17 en 18 september en die van mijn toekomstige 3 en 4 september. Maar onze getuigen willen niets verklappen, behalve dat we het hele weekend moeten vrijhouden en best de maandag erna verlof nemen. Dat belooft.
Oké, genoeg gebrabbeld. Nog veel voorbereidingsplezier toegewenst aan iedereen.
Groetjes, Julie



Rebecca
24-9-2011
 Meld misbruik24-7-2011 20:30:38

Hier nog een beginnend stresskonijntje... :-)
Die teller begint hier toch wel snel te minderen nu, maar jullie reacties stellen me gerust, ik denk dat ik vrij goed op schema zit. Volgende dingen moet ik ook nog regelen:
- Enveloppendoos, iets om bedankjes op te zetten, rozenblaadjes voor aan de kerk
- Bedankjes getuigen
- Misboekjes (nog eens nalezen en dan naar drukker)
- Speech voor ouders en getuigen avond zelf
- Eerste pas jurk (12 augustus), proefkapsel (18 augustus)
- Tafelschikking
- schoenen bruidegom

Mijn vrijgezellen en die van mijn verloofde is ook 17 september, ben eens benieuwd!

Oh ja, Julie: bedankt om het pact al te sluiten met de weergoden, dan moet ik niet meer langsgaan bij hen ;-)

Veel succes nog allemaal !!!!

Liefs !!! xxx



Liesbet
24-9-2011
 Meld misbruik25-7-2011 7:18:15

oei, ik ben hier blijkbaar de enige dat niet zoveel vertrouwen heeft in de weergoden. :-) Heb voor de zekerheid dus maar een witte en een zwarte paraplu voor ons, maar natuurlijk moest het kunnen en helpen dat ik eens lief lach naar de weergoden ofzo zou het geweldig zijn. :-)



katrien
24-9-2011
 Meld misbruik25-7-2011 11:47:18

Hopen idd dat het goe weer zal zijn.
Maar ja, hier in belgie weet je tegenwoordig nooit!

Waar hebben jullie je witte paraplu's gekocht?

Groetjes



Severine
24-9-2011
 Meld misbruik25-7-2011 13:30:39

Idd Katrien, wat vliegt die tijd en komen de zenuwen enorm dichtbij. Niet te doen hoeveel impact dit heeft.
Deze namiddag ga ik eens kijken voor m'n gastenboek (inhoud is nog steeds een drama) en ringkussen
Mijn proefkapsel is op m'n laatste pasbeurt: 6 sept
Vrijgezellen is 15 aug; enorm benieuwd maar ook beetje benauwd (je hebt dat zelf niet in de hand hé)
Misboekje is klaar, juist deze week misschien nog laten drukken.
Menu en tafelschikking moet nog besproken worden
Uitnodigingen gaan vandaag de deur uit
het meeste is achter de rug

veel succes en probeer ook je stress onder controle te houden hé
groetjes
Severine









Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik25-7-2011 15:03:48

Hier ook nog eentje! Leuk om jullie allemaal eens verzameld te zien!

Wij zijn volop bezig met uitnodigingen ronddelen en opsturen.
Proefkapsel en eerste pas al gehad, grootste stress-item= kapsel!!

We hebben een zaal vrij van traiteur, dus deze week samenzitten met traiteur, en dan eens kijken naar tafeldecoratie enzo (want dat moeten we dus allemaal zelf doen), nog bij de notaris, afspreken met DJ en brouwer, lief moet nog een hemd en das hebben, en dan nog wat kleine dingetjes. Ik begon net zo'n klein beetje stress te krijgen, maar als ik het hier zo neertyp, word ik weer een pak kalmer. Alles komt goed!

Het weer wordt -uiteraard- geweldig!! Kijk nù eens buiten! Ben er zéker van dat er duizend zonnen gaan schijnen de 24ste!

liefs



Els
24-9-2011
 Meld misbruik25-7-2011 19:40:07

Dames,

Hier ook 24 september!!! (dus nog 60 dagen te gaan....)

Ja het begint te korten....de stress blijft voorlopig nog achterwege maar ik vrees voor de laatste maand!!!

Alles is zo goed als geregeld bij ons. Uitnodigingen zijn de deur uit (waar we weinig bevestigingen voor krijgen maar volgens ik hier op het forum lees is dit normaal dus maak ik mij voorlopig nog niet veel zorgen!!). Proef make-up is al geweest maar doen we op 2 september nog eens opnieuw want het was niet echt wat ik wou. Proefkapsel heb ik op 11 augustus en diezelfde dag moet ik gaan voor de eerste pas van mijn kleed!!! Mijn toekomstige is ook helemaal gekleed (op een riem na..!),receptie en avondfeest staan op punt (enkel nog de wijn eens gaan proeven). Vrijgezellendag is voor mij op 3 september en voor mijn toekomstige op 17 september!! Juist nog wat kleine details moeten gedaan worden (zoals bedankjes maken maar dat zit al allemaal in het kopje dus t is enkel nog uitvoeren).
En...last but not least....het goede weer is in bestelling!!!!!
Groetjes,
Els



Liesbet
24-9-2011
 Meld misbruik29-7-2011 13:59:18

@ Katrien
Onze paraplu's (ook witte dus) heb ik gekocht via www.trouwartikelen.nl . Zelf vond ik deze site correct en heb mijn bestelling binnen de week ontvangen. Ben er zeer tevreden over. Want idd hier in België weet je nooit, en mits wij ons ritje met paard en kar doen zit ik toch graag een beetje droog :-)

Groetjes, en aan alle andere meiden ... Nog 56 Dagen whaaaaaa :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...