Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hapje en drankje aankomst suite

  24-7-2011 11:16:19
Hey bruidjes en bruidegommen

Nog exact 32 dagen en het is onze grote dag.. Alles is zo goed als geregeld, maar toch zit ik nog met iets waar ik maar niet uitkom. Onze suite komt toe vanaf 13u00 en we vertrekken om 13.40 richting stadhuis. Nu is het zo dat ik wel een hapje en drankje wil voorzien voor onze suite. Eerst hadden we gedacht aan broodjes, maar na de huwelijksviering is er al een broodjesbuffet voorzien (vanaf 17u). Nu weet ik absoluut niet wat ik nog kan geven als hapje. Hebben jullie ideetjes?

Groetjes

Jessica
26-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1201


Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 11:23:47

Hey,

Wij geven ook broodjes, maar meer zo van die kleine partybroodjes. Misschien is dat een idee. Ik zet daarbij ook zo van die kleine koffiekoekjes en versierde cupcakes. Anders kan je ook kleine hapjes doen, zoals lepelhapjes. Quiche kan bijvoorbeeld ook gemakkelijk. Ik zou wel zeker afspreken met de mensen of ze thuis nog iets moeten eten of niet.



katrien
24-9-2011
 Meld misbruik24-7-2011 13:29:46

Wij voorzien minisandwiches. Vindt dit heel gemakkelijk omdat je er bijna geen werk aan hebt. En iedereen heeft toch iets gegeten.

Dacht eerst ook aan iets uitgebreider, maar ben blij dat we dit toch niet gaan doen want anders komt dat er ook nog is bij, en denk da ik al stress genoeg ga hebben die dag.
Groetjes



Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 14:53:28

Hey Claudia en Katrien

Doen jullie die partybroodjes/minisandwiches zelf? Met wat beleggen jullie deze zoal?

Groetjes



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 15:21:54

@ Jessica: Wegens de drukte heb ik beslist om het niet zelf te doen. Mijn ouders komen van ver en kunnen niet met zekerheid zeggen hoe laat ze hier gaan zijn, het appatement en de oprit moet versierd worden, ... Ik ben eerst naar een traiteur geweest maar dat was nogal duur. Nu doet gewoon de lokale broodjeszaak het. Voor 25 personen broodjes (3 broodjes pp) en minikoffiekoekjes kwam het op nog geen honderd euro. Ik vond dat wel meevallen. Als ik hetzelf zou doen dan zou ik het met gewoon beleg doen: kaas, hesp, kalkoenfilet, kipfilet, salami, eventueel smeerbeleg als je het koel kan houden tot de bijeenkomst is, ...



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 15:22:38

Ah ja, wij hebben na de kerkdienst ook zo'n ouderwets ijskarretje voorzien (eigenlijk een beetje last minute beslist en dan wordt er ook al gesnackt hé!



Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik24-7-2011 15:42:39

Bij ons begint het gebeuren al van 's morgens...
Wij gaan zo'n verrassingsbrood doen met een glaasje (cava of champagne) erbij...
Wat we gaan kiezen als beleg weten we nog niet, maar we gaan kiezen voor geen smossers ;)
Een deel van de familie (het grootste deel) komt van ver en moeten dus vroeg uit de veren... We willen hen iets aanbieden zodat ze toch iets in de maag hebben want we worden om 11u in het gemeentehuis verwacht en om 12u in het restaurant...
Kwestie om vanaf 's morgens al ne goeie fond te leggen he ;)



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 15:45:20

Wij verwachten de gasten bij ons thuis vanaf 12u15, wij voorzien mini koffie koekjes.
Ik heb ze in de diepvries en zal ze afbakken thuis.
Er is koffie, fruitsap en cava en alcoholvrije cava voorzien.
Na de burgelijke trouw gan wij, varen met een plezierboot en is er receptie met taart en zoetigheden voorzien. Daarna is er een receptie juist voor het avondfeest! Ze mogen dus niet klagen!-)
Jullie trouwen een dagje vroeger dan wij)-)
Hopelijk is er tegen dan al een straaltje zon te bespeuren!



Jessica
26-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 20:31:20

@ Jeff, ik hoop ook dat er tegen dan wat meer zon te bespeuren is!

Ja, ik denk dus ook om enkele zakken minisandwiches te gaan halen en deze te beleggen met kaas, hesp, salami, kippenwit, ... maar zeker geen slaatjes (uit schrik dat ze knoeien). Als drank is er dan cava, fruitsap en andere frisdrank.
Ze zijn hier ook maar een dik halfuur hé. En er is dan het broodjesbuffet na de viering en dan nog een bbq om 20u (samen met de avondgasten).
Dus ik denk niet dat ze kunnen klagen eh?

Groetjes



tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-7-2011 20:51:44

ik denk smorgens aan mini boterkoekjes fruitsap en champagne smiddags gaan we picknicken . de picknick zal waarschijnlijk mini broodjes zijn ( miss nog wat kaasjes en salamietjes) en die worden ws gemaakt door de lokale super markt maar daarvoor moet ik eerst nog eens prijzen vergelijken
miss kun je mini pizzatjes geven ? hartig lekker en geen 2 x broodjes tenslotte zullen de meeste toch al smiddags geten hebben é is dit maar een smaak makertje



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik25-7-2011 14:17:30

Wij vertrokken 's morgens met heel de suite bij mijn ouders thuis. Wij hadden verre familie gevraagd te helpen met de champagne, fruitsap en koffie. En zij hadden ook de mini koffiekoekjes (chocoladebroodjes, croisantjes en rozijnenkoekjes) afgebakken (diepvries Colruyt). Erg lekker en stilt de eerste/ergste honger en is totaal niet duur.

De aanwezigen hadden allemaal al wel een ontbijtje achter de kiezen maar om de honger een beetje te stillen (en de champagne niet te veel te laten werken bij sommigen) hadden we dus mini koffiekoekjes voorzien.

De lunch was in de feestzaal voorzien en waren belegde broodjes. Twee maal "dezelfde" broodjes was niet zo leuk volgens ons die dag.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...