Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelbenaming

23-7-2011 21:00:18
Is er iemand die tafelbenamingen weet of ideeen heeft? ik zit met een stuk of 16 tafels. En weet niet echt iets dat geschikt is voor 16 tafels.
Alle ideeen en tips zijn welkom
Alvast bedankt

kelly
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1012

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik24-7-2011 9:44:35

Namen van landen of steden die voor jullie een (speciale) betekenis hebben ? Titels van liedjes waar jullie van houden ? Plaatsen waar jullie samen naartoe willen. Kleuren ; ooit zocht iemand hier naar allemaal soorten groen en daarvan bestaan er wel 50 ! Je kan ook met foto's van jullie werken (op diverse plaatsen of gelegenheden) met een legende die bij die foto hoort (kwestie dat het voor het zaalpersoneel ook eenvoudig blijft). Die foto's zet je dan in fotoknijpertjes op je tafels en aan je gasten geef je een verkleinde, zelf geprinte versie van die foto bvb. Je kan ook dingen uit de natuur nemen (bloemen, bomen, vlinders, vogels, dieren uit het woud,...). En verder, tja, alles waarmee jullie op een of andere manier verbonden zijn of dat voor elk van jullie afzonderlijk iets betekent.

Ine
26-5-2012
 Meld misbruik24-7-2011 14:39:23

Hoi Kelly

Wij gaan op onze tafels grote glazen bokaals zetten gevuld met snoep, 1 soort per tafel (vb kikkers, smurfen, ...). Bij het binnenkomen krijgen de mensen een zakje met daarin een paar van de snoepjes van hun tafel en het is de bedoeling dat ze zo de juiste tafel vinden. Er zal aan het zakje ook zo'n kartonnetje hangen met de naam van de gasten erop. In de Makro kan je veel verschillende soorten snoep kopen in tubo's (van die ronde plastic potten), zakjes kan je kopen in Ava of bestellen op het net.
Enige probleempje is dat we nu een zaal hebben waar ze erop staan om de tafels af te roepen, en dat zal wel gek overkomen denk ik ("mensen van tafel rode neuzen mogen aan tafel gaan")... :-)

Groetjes
Ine

Jolien
26-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 17:59:19

Hoi,
Wij nemen als thema de plaatsen die wij hebben bezocht. Wij gaan graag op reis naar Oostenrijk (Tirol). Als thema bouwen wij dan tirol verder uit naar het dal waar we zijn geweest, dan naar het stadje waar we logeerden en zo naar de plekjes waar we zijn geweest. We doen dit via foto's die we op de tafels zullen zetten.

Die snoepjes lijken me ook een tof idee!
Groetjes

Liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik25-7-2011 8:38:06

wij nemen de monumenten van Parijs, aangezien we ons daar verloofd hebben :)
groetjes

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik25-7-2011 10:21:41

Wij hebben de tafels naar kleuren vernoemd en de gasten een kaartje gegeven met "ons logo" en een strikje aan in een bepaalde kleur. Op de tafels stond een uitvergroting van het logo met een grotere strik.

pascale
2-6-2012
 Meld misbruik29-7-2011 14:17:00

@ Ine, ik zou het net leuk vinden als ze het zo afroepen met de snoepjes. :-)
Ik wil ook wel graag snoeppotten op tafel. Tis kei mooi met die kleurtjes en super lekker. Want kben echt wel een snoeper! Maar mijn verloofde ziet dat niet echt zitten.. :-s

Maar wie weet krijg ik hem toch nog overtuigd.. ;-)

Groetjes..!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...