Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotolocaties liggen eindelijk vast!

23-7-2011 20:12:59
Na heel wat fotolocaties te hebben overwogen liggen ze eindelijk vast! We wilden eerst naar Lier, maar daar vonden we geen geschikte binnenlocatie. Nu zijn we naar Mechelen geweest. Als binnenlocatie leek mijn verloofde het leuk om naar Martin Patershof te gaan. We hebben de dag na ons huwelijk daar een huwelijksarrangement geboekt en het is daar echt super mooi! We mogen foto's nemen in de lobby en in de gangen en ze gaan ons ook een beschikbare kamer geven (hopelijk één van de mooiste kamers). We mochten daar wel enkel foto's nemen omdat we daar ook een arrangement hadden geboekt enzo.
Daarna zijn we naar het gerechtshof in Mechelen geweest. Je hebt daar een hele mooie binnentuin met overdekte gewelven. Echt héél mooi!
Daarna was het Vrijbroekspark aan de beurt, want ik wilde nog wel een beetje groen (hopelijk goed weer!). Dat vond ik wel het mooiste park dat we bezocht hebben in heel die tijd. Ze hebben een hele mooie rozentuin en een mooie visvijver.
Dan zijn we ook nog naar het Tivolidomein geweest, maar dat sloeg wel tegen vond ik. Het kasteeltje toonde op internet toch veel mooier en als ik ratten zie lopen is mijn zin al over... (misschien normaal bij beekjes enzo maar niet mijn ding). Dus het zijn de drie bovenste locaties geworden.
Ik ben blij dat we dat eindelijk van de planning kunnen schrappen!

Groetjes, Claudia

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 705

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik23-7-2011 21:51:15

Dag Claudia,
Het zullen beslist mooie foto's worden.
Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Groetjes,
Sonja

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik23-7-2011 22:26:56

Super dat jullie je locaties gekozen hebben, inderdaad weeral een zorg minder voor je grote dag :)

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 13:20:34

Da gerechtshof is idd supermooi! Dat zouden we ook wel willen doen. Maar ik vroeg me af of je daar 's zaterdag gewoon opkunt, op dat binnenplein?

Alvast bedankt voor de info.

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 13:47:45

Hey Sharon,

Wij zijn gisteren gaan kijken (dus ook op een zaterdag) en dat is precies zo'n deur die open stond en je kan daar gewoon op. Dat is dan echt enkel de binnentuin en die gewelven waar je in kunt. Ook goed voor als het zou regenen (maar hopelijk niet natuurlijk). Wij waren ook de enigen, dus lekker rustig...

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik25-7-2011 13:14:05

Leuk! En idd heel mooi! Dankjewel voor de info...

Ciao

Els
10-9-2011
 Meld misbruik26-7-2011 21:18:12

Goede tips bedankt :)!
Ik ga ook zeker eens een kijkje nemen in het gerechtshof.
Het Vrijbroekpark stond ook al op mijn lijstje :)

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik26-7-2011 21:22:58

Bedankt allemaal! Het Vrijbroekpark is echt héél mooi! En toevallig was er vorige zaterdag ook een bruidskoppeltje met de fotograaf foto's aan het nemen... :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...