Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjuwelen

  23-7-2011 20:06:42
Hey bruidjes!

van welk merk zijn jullie bruidsjuwelen? Van welke winkel komen deze? Ik weet niet goed waar te zoeken namelijk!

Thx

Sofie
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 3631


Jessica

 Meld misbruik23-7-2011 20:34:41

Bij mij was het een setje van Swarovski, gekregen van mijn man op onze eerste kerst samen. Dat was dus eveneens mijn 'Something Old'.

Groetjes



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik23-7-2011 20:51:57

Hey Sofie,
ik heb mijn juwelen laten maken bij Elke Van Herck in Herentals.
Super leuke juwelen en alles is bespreekbaar. Echt een aanrader. Kan niet wachten om ze te dragen in december.






Inge
17-9-2011
 Meld misbruik23-7-2011 21:30:11

Ik heb mijn juwelen gekocht op de site http://www.lemony.nu/collectie/ketting-setjes-oorbellen
Ben er zeer tevreden over mooi verpakt ook



Severine
24-9-2011
 Meld misbruik23-7-2011 23:00:17

Sofie,

Ik heb na lang twijfelen m'n juwelen gekocht waar ik m'n kleed gekocht heb. Wou dit eerst in 'n juweelzaak kopen, maar prijs was enorm duurder en vond ook niet direct een compleet setje van ketting, oorring en armband samen.
M'n keuze is dan gevallen waar ik m'n trouwkleed gekocht heb, en zijn van Swarovski geworden (redelijk schappelijk van prijs)
groetjes




Jana
17-9-2011
 Meld misbruik24-7-2011 10:36:59

Ik heb die van mij gekocht bij Twice as nice



Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 10:50:16

Hey Sofie,

ik heb mijn juwelen zelf gemaakt van zoetwaterparels en swarovski, heel mooi.
Indien je wenst stuur ik foto maar kan ze hier nu nog niet opzetten want trouw op 6 augustus.

Groetjes
Sonja



Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 10:51:05

Mijn emailadres is sonjavanroy@telenet.be



Melissa
2-9-2011
 Meld misbruik24-7-2011 11:10:32

Hoi,

Ik laat mijn juwelen maken! ook heel mooi en echt persoonlijk! en daar zitten oook swarovski parels in! Heel persoonlijk en origineel ! Volgend week zijn ze klaar!



Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik24-7-2011 14:26:00

Hey Melissa,

waar laat je die dan maken?

groetjes,
Isabelle



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik25-7-2011 7:58:41

Hallo,

Ik heb mijn juweeltjes gekocht bij de ontwerpster van onze ringen (Diane Pacholski). Zij heeft naast haar eigen collectie ook standaard juweeltjes. De prijs viel ook super goed mee.

Groetjes
Annelies



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik25-7-2011 10:24:35

Hey Sofie,

Ik heb mijn juwelen laten maken bij Elke Van Herck in Herentals.
Super leuke juwelen en zijn perfect afgestemd op mijn jurk. Fijn zilver met zoetwaterparels. Echt een aanrader.

En ik kan ze nog perfect dragen nu (wat met de meeste juwelen op een trouwjurk niet het geval is).

Groetjes

Evelien



Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik25-7-2011 14:40:58

Bij mij werden het Swarovski juwelen.
Groetjes en veel plezier met kiezen.



Meg
24-9-2011
 Meld misbruik27-7-2011 17:08:40

ik heb bij mijn verloving een halssnoer gekregen dat door mijn vriend ontworpen is, dus dat ga ik op de trouw zeker aandoen, omdat het een open collier is met twee gouden orchideetjes er op met een diamant als kern vond ik dat mijn parel oorbellen daar nu niet echt super bij pasten, zo parels en diamanten... dus krijg ik ook nog een paar matching earrings... ik vermoed dat het ook de orchideetjes met een steentje in zullen zijn, maar ik heb ze nog niet gezien dus ik ben niet zeker.

verder doe ik mijn gouden armbandje aan dat ik altijd draag en mijn gouden ring met een robijntje in, die heb ik vroeger ook allebei gekregen van mijn lief en zeker die ring moet ik gewoon aan hebben want anders voel ik mij "naakt" (echt raar als ik hem na het douchen al eens vergeet terug aan te doen zit ik de rest van de dag aan mijn hand te voelen, precies of er ontbreekt een stukje). wel geen horloge die dag.. ik laat mij voor een keer gewoon meedrijven met het gebeuren :) en dan nog een trouwring uiteindelijk :) jeeeeeeeeeeeeeej :)

ik denk dat hiermee dan ook wel mijn juwelencollectie voor de volgende 50 jaar vast ligt :D




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...