Terug naar overzicht
Hoe spannend! ;)Geniet volop van jullie dagje!
Brr ik krijg al kriebels van het te lezen! Hier nog een maand en ik zit al rond te stuiteren haha! Super dat je je zo ontspannen voelt, zo hoort het ook :-) Geniet er met volle teugen van! En ik ben al erg benieuwd naar de foto's!
Hey Filipa,we wensen jullie een prachtige dag om nooit meer te vergeten morgen, maar na al jouw intensieve en creatieve planning zal dat vast geen probleem mogen zijn.Geniet er van en we kijken al uit naar de foto's!
hey filipa al vast al geluk wensen voor morgen en je ga da zeker goed doen en geniet maar van je welverdiende dag.
veel succes morgen en hopelijk heb je nog een beetje geluk met het weer!!! groetjes
Spannend! :) Geniet heel hard van jullie dagje morgen! Ik kijk alvast uit naar je verslagje Liefs, Nathalie P.S.: Ik duim ook voor mooi weer
Filipa, Geniet van jullie dagje, waar jullie samen zo naar uitgekeken hebben, waar jullie zoveel voorbereiding in getroffen hebben.groetjes
Geniet van je dagje vandaag!
Dag, Ik wens jullie heel veel geluk toe. En....................... duimen voor droog weer.. Geniet van elke min. Frida
hey filipa, eindelijk D-DAY waar jullie zo hebben naar toegeleefdgeniet van elke sec meid. ik duim nog steeds op droog weer. ik wil u vooral bedanken voor al u tips en ideetjes dat je met ons hebt gedeeld. dikke proficiat meid xx
Geniet, geniet, geniet, geniet meid !!!!We denken aan je en tot later he xxx
Oooh, fijn om te lezen!Geniet van jullie dagje!
Hey Filipa, Ik wens jou een droomdag en vooral een droomleven toe! Het zonntje schijnt in je hartje, dus niks aantrekken van dat weer!!!
Geniet van je dag Filipa, veel geluk in een van je mooiste dag!!!!!!!!!!!
geniet ervan
Geniet er ongelofelijk veel van meid! Je hebt ons, zoals al eerder gezegd, heel dikwijls geholpen met leuke ideetjes:). Heeeeel veel plezier vandaag en de rest van jullie leven als getrouwd koppel ook natuurlijk:)
Geniet ervan, en alvast gefeliciteerd!
leuk om dit te lezen geniet er van (wat je al aan het doen bent) jullie zijn aan het stralend ben ik zeker van ;-) dikke proficiat grtz renske
Geniet van je dag en ik kijk met spanning uit naar de foto's en je verslagje. Alvast een dikke proficiat Groetjes Samira
Geniet van JULLIE dagje! Op dit moment zit je waarschijnlijk om een dubbele rose wolk en mag je jezelf mevrouw Cielen heten! Dikke proficiat! LiefsAnika
hey Filipa van harte gefelliceteerd met jullie huwelijk enkel wat jammer van het weer hoop dat het zonnetje op de juiste moment heeft geschenen. terwijl jullie jullie huwelijk vieren viert mijn ventje hier zijn vrijgezellen. ik kijk uit naar je verslagje en foto's. grtz vicky xxx
Proficiat mevrouw Cielen! Veel geluk samen en genieten van het getrouwde leven!
Helaba, Veel geluk! Hopelijk was het zo'n dag gelijk je je had voorgesteld en gehoopt.Nu zullen de foto's bij u ook wel volgen he :) Grtz Jeannie