Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsbeertjes

  17-5-2004 14:46:40
Hallo,
Weet er iemand waar je speciale bruidsbeertjes kunt kopen?
Wij hebben er eens gezien op een huwelijksbeurs, maar vinden ze niet meer terug.
Het waren twee teddybeertjes waar je op de voetjes jullie namen en de huwelijksdatum op kon laten borduren.
Weet er iemand waar je dit kan laten doen?? (liefst in West-Vlaanderen of rond het Gentse!!) of heeft er iemand andere ideetjes?
We vonden dit namelijk heel mooi om de ringen te laten aanbrengen.

Vele groetjes en alvast bedankt voor jullie raad!!!
Nele

Nele
4-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2046


Letitia

 Meld misbruik17-5-2004 16:44:10

Dag Nele, ik weet niet of het dit is dat je zoekt maar das het enige dat ik weet... http://www.maveco.be/kadotip.htm
ah ja! Ik had twee beertjes gezien bij christiaansens die aangekleed waren als bruid en bruidegom maar das wel een tijdje terug. Groetjes



bart
4-6-2004
 Meld misbruik25-5-2004 12:52:52

bij het bruidsparadijs in kapelle hebben ze deze dacht ik



Steven
19-7-2003
 Meld misbruik12-6-2004 10:49:57

Hallo Nele,

Ik weet niet meer precies de naam van de winkel, maar in Vichte is er een winkel van ballonnen en beertjes. Daar hebben wij onze beertjes gehaald voor ons huwelijk. Ze hebben er werkelijk van alles, en zeker ook die bruidsbeertjes. Ikzelf heb er drie prachtige beertjes gekocht die een blauw t-shirtje aanhadden. Mijn zus, die naaister is, heeft dan op elk t-shirtje de naam van de bruidskindjes genaaid. Echt prachtig en de bruidskindjes waren er dol op!
Veel succes!
Groetjes, Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...