Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 100 dagen te gaan

  22-7-2011 10:40:49
De laatste 100 dagen het beging te korten :)

Ben begonnen met de uitnodigingen rond te delen en al veel positiefs gehoord dat het speciaal is en mooi :) doet wel goed heb ze zelf in een gestoken (heb ook foto maar nog niet op de computer)

Verlof is ook geregeld met mijn baas was even spannen of het wel door ging gaan maar tis officeel ben een week thuis na de trouw samen met mijn ventje en toen kwam hij eergisteren af met het idee om een paar daagjes weg te gaan met ons drietjes (onze kleine woef gaat ook mee) super gewoon dus nu een beetje aan het rondneuzen op booking.com om zoek naar hotelletjes in de moezel streek op hopen op geen regen das het enigst waar ik een beetje bang voor ben maar daar kan ik niets aan doen.

Onze bedankjes zijn ook binnen gekomen (kleine flesje met rode vodka van drankbedankjes.nl) nu enkel nog een mooie foto van ons zoeken en er op plakken :)

Nog bellen naar de DJ dat is voor tijdens de verlof en een laatste maal naar de zaal ivm met menu en aankleding van de feestezaal dan kunnen we dat ook regelen (en de drank nog is duidelijk bespreken)

Nog een paar keer naar de kapper en met mijn vriendin afspreken voor de smink
Met mama proberen mijn boeket te maken en onze taartstukje

Dat zal het zowat zijn denk ik :) heb er een goed gevoel bij



Eva
31-10-2011
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 948

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...