Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereidingen stilgevallen op 90 dagen voor huwelijk...

  3-6-2006 18:48:11
Hey allemaal,

wij hebben nog 90 dagen te gaan tot de grote dag. Het begint nu echt snel te gaan. Toch is de voorbereiding nu een beetje stil gevallen... Kleed en ringen besteld, juwelen en lingerie ok, zaal en DJ geboekt, ceremonieboekje in orde, papieren bij de notaris, uitnodigingen bijna afgewerkt en huwelijksreis geboekt... Nu heb ik zo het gevoel dat er niet veel meer moet gebeuren. Hebben jullie misschien nog ideetjes wat ik vergeten kan zijn?

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 395


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik4-6-2006 22:00:02

goh.. het begint zo rond 3 maanden voor het huwelijk terug was op gang te komen normaal gezien... maar zeker als de uitnodigingen al af zijn ... dan kan het ezker en vast nog wel rustig zijn hoor.

hetgeen dat misschoen nog kan gebeuren is het misboekje opstellen en dan ongeveer 1 maand voor de trouw naar't gemeentehuis voor ondertrouw ... maar 'k zeg het ... eignelijk valt er niet ZO heel veel te doen hoor ...

zeker omdat je er op tijd mee begint valt dat allemaal wel mee ..

't is gewoon als je voor iets naar een winkel moet dat het soms wel moeilijk wordt aangezien dat voor de meeste mensen enkel op een zaterdag kan.

groetjes en geen stress .. dat komt allemaal wel in orde ...

Mieke
reeds 20 daagjes getrouwd



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik5-6-2006 10:38:08

Ja Lieve...hier is dat ook een beetje. Moet nog kleertjes voor onze bruidskindjes en dan is het gedaan denk ik....
Vandaar dat ik allemaal begin e bedenken wat ik wellicht vergeten ben...Maar tot nu toe kan ik niets bedenken....

Als er iets mocht zjn dan schiet je dat wel te binnen denk ik.

Hebben jullie ook al je menu vastgelegd (wij nog niet namelijk, komt pas een aantal weken voor de trouw) en een adressenlijst gemaakt voor de uitnodigingen?? Zodat je straks niet alles nog op moet zoeken.

Ik noem maar wat...deze dingetjes moeten wij nog doen vandaar.

Succes !!

Groeten van je mede-trouwer op dezelfde dag ! Mireille


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...