Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aankleding kerk

  3-6-2006 15:20:28
Ik ben op zoek naar versiering voor in de kerk. Voor de trouwstoelen, en banken. Weet u iets????

Lara

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1826


Debra
11-8-2006
 Meld misbruik3-6-2006 17:15:04

hoi,

Op de trouwbeurs in Kortrijk heb ik een idee opgedaan aan een standje van huurkledij. Had jammer genoeg mijn fototoestel niet mee maar het zit ng goed in m'n hoofd hoor, hopelijk zal mijn beschrijving ook duidelijk zijn. eerst en vooral wij zijn pro 'eenvoud' vandaar onze keuze. Wij gaan iedere keer aan de stoel aan de middengang iets hangen en dit enkel op de 1ste rij, de 3de rij, de 5de rij, de 7de rij,...! We hangen een witte roos, achter die witte roos zit een groot blad klimop en daarachter witte tule die ook langs het steeltje hangt. dit alles hangen we omhoog met een lintje en bevestigen we zo aan de stoel. Heel simpel maar echt wel mooi.

Debra
11/08/06



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik3-6-2006 17:31:46

Ik opteer ook voor eenvoud.
Aan de stoelen komt een glazen buisje (van het soort waar je vroeger op school in de chemielessen mocht oefenen) met daarin 1 roos. Het buisje wordt met water gevuld en met repen witte voila aan de buitenste stoelen gehangen.
Je kan het gemakkelijk daags voorzien zelf gaan ophangen.
Na de mis laat je iemand de buisjes verzamelen en op de tafels in de feestzaal zet je van die proefbuisrekjes.Daar kan je de bloemen weer in plaatsen.
Het is eenvoudig, maar je kan de bloemen afstemmen op je eigen boeket.
Een ander ideetje is om per tafel in de zaal andere bloemen te gebruiken en zo de gasten te laten weten aan welke tafel ze zullen plaatsnemen.

Groetjes Peggy
23/06/07



kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik3-6-2006 18:46:19

Wij voorzien ook bloemen aan de stoelen. Wij gebruiken ook een glazen buisje. In ieder buisje komt een witte calla met een groen blad erbij, dit wordt rond de stengel gedraaid. De buisjes worden met een wit lint aan de stoel bevestigt. Op het altaar komt een bloemstuk met witte lelie's. Aan onze stoelen en de leestafel komt ook een glazen buisje met calla's. Tenslotte komt aan de paaskaars ook een rond bloemstukje.
Wij houden ook van eenvoud!
Katrien
Nog 7 dagen!!!



Ingrid
16-9-2006
 Meld misbruik6-6-2006 13:34:49

en waar vind je die glazen buisjes? Of is dat iets wat je in de bloemenwinkel kan bij bestellen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...