Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help, ring is wat te groot !

  20-7-2011 21:15:27
Wie kan me raad geven? Toen we onze ringen gingen passen en halen was het een vrij warme periode. Ze pasten als gegoten en volgens de juwelier mochten we zeker niet kleiner nemen. En nu, nu zakken onze ringen bijna van onze vinger! Het zijn witgouden, met zo een ice-effect. Ze zijn beide gegraveerd en heb de indruk dat het moeilijk wordt om ze nu nog te laten verkleinen. Heeft er iemand een tip ? Zo jammer dat ik hem geregeld moet uitdoen omdat ik bang ben hem te verliezen !

sjoeke
15-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1561


stephanie
19-5-2012
 Meld misbruik20-7-2011 21:33:50

Hem gewoon terugbrengen en een maat kleiner vragen, heb ik ook moeten doen met mijn verlovingsring en nu past hij als gegoten. Zeker doen, want als je je trouwring kwijt zou zijn dan...
groetjes stephanie



Els
5-8-2011
 Meld misbruik21-7-2011 10:40:06

idd, ik zou ook zeggen terug brengen en kleiner laten maken,
dat is die mensen hun job, het zal mss iets meer werk vragen van hun maar het is zeker mogelijk,

je gaat er anders spijt van hebben denk ik!



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik22-7-2011 7:58:18

Hey,
Ik heb mijn ring ook moeten laten verkleinen na de trouw (ik had ook een witgouden). Je kan hem beter laten verkleinen dan de hele tijd bang zijn om hem te verliezen.
Bij ons had de goudsmid op voorhand gezegd dat we de ring 1x kosteloos van maat konden laten veranderen (handig).
Het was geen probleem voor de gravure enzo, die mensen weten wat ze doen hoor.
Groetjes



Ann
30-7-2011
 Meld misbruik25-7-2011 14:29:00

Hey meid bij ons was het omgekeerd.
Wij hadden dan nog een bijkomend probleem dat we onze ringen hadden besteld in Engeland, in de winter. Dus onze vingers waren totaal niet gezwollen wat soms wel eens is in de zomer. Nu hadden ons buren de ringen mee van Engeland, wij super content, doosje open, super mooi, gravatie perfect, we passen... het is niet waar éh! te klein, en met te klein bedoel ik niet een beetje maar echt te klein!!
Wat nu, wel wij zijn gewoon naar een juwelier bij ons in de buurt geweest en doordat het wit goud was konden zij zonder probleem de ring een maat groter maken.
Ze hadden hem opengedaan in het gedeelte dat niet gegraveerd was en het was geen enkel probleem. En het was maar 20 euro om ze beide een maat te vergroten :-) Daar kan je de dag zelf niet voor afzien éh!!

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...