Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Raad voor wie nog moet trouwen....

  17-5-2004 12:54:28
Johan en ik zijn een week getrouwd, en hoewel alles goed is gegaan, vind ik dat men op een eigen huwelijk niet zo veel kan genieten als op een ander zijn huwelijk...
Een goede raad meisjes: "geniet ervan", van elk moment,want we zijn één week later en ik weet er al niet veel meer van... alles is wazig... Men moet op zoveel letten en zonder te spreken over de stress dat men alles vergeet! Probeer vooral uw eigen te plezieren en niet altijd de anderen. Geef zoveel mogelijk taken aan anderen (liefst vrienden geen familie ofzo) 'T is vooral jullie huwelijk hé... Gelukkig heb ik de dvd van onze trouw al en duizende foto's om alles op het gemak te bekijken!! Zoveel voorbereidingen en het is allemaal zo rap voorbij gegaan!!!
Succes nog !!

Letitia

Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 968


Deremaux
17-4-2004
 Meld misbruik17-5-2004 13:13:50

Ik ben nu alweer een maand getrouwd met Wim. Ik moet zeggen dat ik op 17 april van elke minuut, ja elke seconde genoten heb. Van 's morgens vroeg bij de kapper tot de volgende morgen in ons hotelbed heb ik alles beleefd. Het gaat inderdaad snel maar het is fantastisch.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...