TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jana
5-5-2012
|
20-7-2011 18:17:40
haha leuk! mijne speech is: "ting ting" op het glas: EUH! euh, euh, bedankt voor jullie komst, we zijn blij dat jullie er zijn! eet smakelijk, zwiert de bene maar goe los en ni te zat!
dus jammer, hier ook niet al te veel inspiratie :(. denk zelfs ni dat het aan ons is om zo uitgebreid te speechen! heb er ook geen zin in dat laat ik over aan de zus en de rest van de familie om over ons te speechen!
nog veel succes en danst er nog een beetje op los!
|
|
An
9-9-2011
|
20-7-2011 18:21:10
'Ting Ting!' Awel, dat vind ik een sublieme opener :)! Misschien moet ik mijn broer ook maar eens aan't werk zetten! (Goeie tip!)
|
|
Sharon
20-8-2011
|
21-7-2011 9:33:01
Wel ik zal in het begin van de avond ook beginnen met 'ting ting' en dan welkom allemaal, merci voor te komen, het is buffet, ze zullen jullie tafel per tafel komen halen om aan het buffet aan te schuiven, nadien ga je zoveel je wilt terug, ...
Tussen het gewone buffet en het dessertenbuffet zal ik nog een korte speech geven, om kadootjes te geven aan de getuigen, de ouders en de helpers. En dan zal ik idd nog vermelden dat er een gastenboek is en vragen of ze voor ze weggaan er iets in willen schrijven...
Dat is het zowat :)! Ik denk dus niet dat ik da ga voorbereiden!
Succes
|
|
Sharon
20-8-2011
|
21-7-2011 9:33:41
Allé, ik weet wat ik moet zeggen, dus ik heb het eigenlijk wel voorbereid, maar ik ga niets uitschrijven ofzo...
|
|
An
9-9-2011
|
21-7-2011 15:07:42
Dank u wel, Sharon :)! Kort en bondig: daar houden wij van!
|
|
Evelien
4-6-2011
|
22-7-2011 9:18:02
Hoi,
Wij hebben het als volgt aangepakt:
*Goedenavond wensen aan de aanwezigen
*Bedanken voor de aanwezigheid
*Zeggen dat we het kort zullen houden omdat er wel enkele hongeringen in de zaal zullen zijn
*Bedanken van de ouders omdat we zonder hen hier letterlijk niet zouden staan (gelukkig gelach uit de zaal => ze hadden de "mop" door) (niet te uitgebreid want we hadden geen zin in traantjes van sommigen)
*Bedanken getuigen
*Bedanken alle anderen maar dat we hen niet per persoon gaan opnoemen omdat we anders die hongeringgen tegen krijgen (weer gelach... oef)
*Verwijziging naar het gastenboek
*Smakelijk eten wensen (hongeriggen gerustgesteld)
Groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|