Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Evie

  12-5-2004 22:29:05
Hey Evie,

Wij trouwen in feestzaal "De Snip" te Moorsel.
Wij zijn nog nooit in de Waerboom geweest maar onze cameraman is daar al meerdere malen geweest en hij zegt dat het daar de max is.Dus het zal zeker een geweldig feest worden voor jullie.
Zondag is enorm tegengevallen. Ik was daar met mijn schoonmoeder om 10.30u. Mijn schoonvader had ons gevoerd.Na 3 uren waren ze nog altijd niet aan mij begonnen en mijn schoonvader, ocharme diene mens, stond daar buiten op ons te wachten.Om 14.30u heb ik besloten om naar huis te gaan. Ik vond het heel spijtig dat mijn haar niet gedaan was.Ik vond die 2 Aziatische vrouwen heel goeie kapsters en de beste visagiste vond ik dat blond meisje van West-Vlaanderen. Ze stond daar juist aan de tafel van de kapper van Oost-Vlaanderen. Ik zal je waarschijnlijk gezien hebben, want ik stond al die uren in de buurt van de Oost-Vlaamse kapper.
En hoe was je kapsel en make-up?
Schoon zeker.

Groetjes en tot de volgende keer,
Cindy

cindy
24-7-2004
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1032


Evie
4-9-2004
 Meld misbruik18-5-2004 11:42:59

Dag Cindy,

Ah, "De Snip". Ik ben daar 2 jaar geleden voor de eerste keer naar een feest geweest. Was echt in orde hoor, dus jullie feest zal zeker en vast geslaagd zijn!

Ja, die metamorfosedag heeft wel lang geduurd hé. Ik heb toch ook meer dan een uur moeten wachten voor mijn haar en nadien dan nog eens bijna 2 uur voor de make-up. Het was rond 14.30u toen ik volledig klaar was. Das inderdaad héél lang hé. Mijn verloofde was erbij en heeft gans de tijd moeten wachten. Ocharme!

Mijn haar vond ik best wel mooi, maar ik denk dat ik het toch anders zal doen op de "grote" dag. De make-up vond ik wat té hevig.

Groetjes
Evie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...