Terug naar overzicht
Hey Nancy. Ben blij dat het je gelukt is. Het is toch altijd stressen tot je zeker bent he! Op naar de volgende vreugdesprong!
Hey Nancy 20 dagen geleden beleefde ik hetzelfde gevoel :-) Toen kon ik ook onze datum en uur vastleggen op het stadhuis! Ik was gelukkig ook de eerste voor die dag, dus nog alle keuze! Nu is het inderdaad aftellen geblazen :o) Geniet van je voorbereidingen! Groetjes Melissa
hey rebecca,bedankt voor je berichtje hoor ja het is toch altijd een beetje stressen hihihih maar ben blij dat we het vandaag hebben kunnen vastleggen want alles lag al vast zoals de feestzaal ,de fotograaf ,de dj, droomjurk die ik begin deze maand ben gaan passen en ineens heb mogen meenemen bij wendy kellens :) :) dus het was idd ff stressen van wat als die datum al volzet is dan konde we alles nog eens gaan verzetten pfff want de zaal moeste we toen al komen vastleggen om dat het een drukke periode is voor hun dus ben ik heel blij dat we die nog hebben :):) en nu idd op naar de volgende vreugde sprong :):) ik wens jullie ook nog heel veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
hey melissa,bedankt voor je berichtje ,ja idd nu is het aftellen geblazen ,kijk er enorme naar uit hoor ,ik wens jullie ook nog heel veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
Hehe, zo leuk... Ik weet nog hoe het voelde een jaar geleden :)! 17 juli 2010 vroeg hij mij ten huwelijk! En vandaag exact nog 1 maand en dan is het onze dag!!! Doei
hey sharon ,bedankt voor je berichtje hoor ,ik wens jullie nog heel veel succes met de laatste voorbereidingen voor jullie grote dag toe veel succes grtz nanske
en vanaf nu gaat het snel hihihi elke 12 de van de maand is joehoe weer een maandje minder spannend allemaal he
hey natje ,ja ik kijk er ook enorme naar uit hoor ,en spannend is het zeker :)ik wens jullie ook nog heel veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske