Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eventueel nog tips over thema's??????

  19-7-2011 23:20:16
hey toekomstige bruidjes,

ik ben altijd zo happy als ik even kan komen kijken op deze site voor te zien hoe ver de rest al staat!!! wij zijn exact nog 388 dagen verwijderd van de grote dag maar toch ben ik vandaag de zaal met alles er op en eraan al laten vastleggen!!! ben heel blij met de zaal en ook met de vrouw die ons helpt echt aanrader ook de fotograaf guy uit lommel is geweldig de prijzen zijn echt super en de foto's zijn fantastisch kan echt ni wachten tot de grote dag eraan komt!!!


ik zou nog zoveel in orde willen brengen maar weet ni wat ik nog extra kan doen aangezien dat het nog even is voor de grote dag eigenlijk aanbreekt heeft iemand nog tips in verband met de voorbereidingen???

ons thema zou zijn italie maar weet ni juist welke richting ik hier moet opgaan!!!

larissa
11-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1359


Nancy
10-9-2011
 Meld misbruik19-7-2011 23:55:11

met een vespa naar de kerk lijkt me wel erg italiaans hihi



natje
12-5-2012
 Meld misbruik20-7-2011 6:24:37

vervoer moet je bij sommige ook al vroeg bij zijn.
en voor de rest kun je al ontzettend veel ideetjes opdoen he
je kunt miss als tafelthema's ,steden van italie gebruiken of typische italiaanse dingen

nog veel succes met de voorbereidingen

groetjes



Joke
20-8-2011
 Meld misbruik20-7-2011 7:55:44

Hey Larissa,

Ik ben vorig jaar naar een trouw geweest met als thema Italië. De bruidegom heeft italiaanse roots. Ze hadden de uitnodigingen in cigarenkistjes rondgestuurd met een soort van pentekening in het hout gegraveerd van zichzelf. Als bedankje kregen we een minivespa met bruidssuiker. Ook het eten was typisch italiaans (antipasti, pasta, pizza,...) Ze hadden ook een aangepaste wijnstand voorzien waar je wijn kon gaan proeven. Hopelijk geeft dit wat inspiratie


groetjes



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik20-7-2011 8:57:38

misschien denken over al dan niet een ceremoniemeester te nemen



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-7-2011 10:24:21

Wij hebben Venetië als thema, ook typisch Italiaanse hapjes en eten. Vervoer zijn mini's (Italian Job), we riskeerden het niet om Vespa's te nemen met het Belgische weer en omdat de grootouders er dan moeilijk op kunnen :)!

We hebben Venetiaanse maskers op uitnodiging en ook als bedanking .We hebben een gondel gehuurd in de zaal. We drinken Martini Brut en Italiaanse wijnen en voorzien ook Spritz!

De tafelnamen zijn Venetiaanse gebouwen, pleinen, bruggen, rivieren,...

Doei
Sharon



Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik20-7-2011 10:26:17

Hey Larissa

Ik ben ook op het punt gekomen dat ik even niets meer kan voorbereiden. Spijtig aan de ene kant, maar ook wel goed aan de andere kant want je kan rustig de tijd nemen om dingen op te zoeken, ideetjes op te doen, ...

Zo ben ik afgelopen maandag een nieuwe kapper gaan uittesten waar ik eventueel mijn bruidskapsel zou laten maken. Loop ik af en toe eens een winkel binnen voor decoratiespullen, ... Kortom: gewoon genieten van de voorbereidingen, zonder al te veel stress :o)

Groetjes
Melissa



larissa
11-8-2012
 Meld misbruik20-7-2011 12:00:01

hallo,


alvast bedankt voor de vele en toffe reacties... ik ben nu ook aan het uitkijken voor van alles en nog wat /..
wat sharon zei is wel een heel leuk idee aangezien mijn man ook van italie komt en hij mij ten huwelijk heeft gevraagd in venetie....
ik zal nog even verder moeten zoeken voor te zien hoe dat ik het allemaal ga doen want een thema hebben is 1 maar ook nog het uitwerken is iets anders :p

alvast bedankt voor de leuke tips


dikke zoen
larissa



Elien
18-8-2012
 Meld misbruik14-9-2011 14:25:55

Hey Sharon,

Waar haalde je die maskertjes en wat kost dat ongeveer? Had je dan echt vr iedereen eentje? Kan je eventueel je uitnodigingen eens doormailen aub...

vanderpoortenelien@hotmail.com

lijkt me wel leuk en origineel gedaan van je!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...