Terug naar overzicht
Dit ken ik maar al te goed! ;-) Maar maak je geen zorgen, als je gewoon bent van op reis fotoshoots te laten nemen en deze foto's nadien ook te bekijken en te selecteren, heb je er wel al wat "verstand" van en zal je wel de juiste fotograaf (met de juiste foto's ;-)) gekozen hebben ;-). Groetjes!
ja maar op reis ... vind ik het toch anders... wij hebben een fotoshoot laten doen in turkije en in mexico ... zij steken zoveel tijd in je en voor zo weinig geld!!! hier had ik bij de zoektocht naar een fotograaf dat het allemaal een pak duurder was + er meer werd geprofiteerd!!! op vakantie zijn de locaties waar je de foto's neemt dan ook nog eens vanzelfsprekend en hier hebben we echt het raden ernaar!!! net zoals dat we geen locatie in onze gedachten kunnen krijgen van waar we een alternatieve viering zouden doen. de locatie doet toch ook enorm veel aan de foto's e!!
Ja dat is wel waar, al vind ik 5 eur voor een, weliswaar mooie, vakantiefoto nu ook wel niet bepaald erg weinig :-p (dit was bij ons de prijs per foto in de 3 hotels in Turkije waar we de laatste jaren geweest zijn). Hier is het allemaal wel wat duurder maar ik denk dat dat ook deels komt doordat het leven hier duurder is + ja, ik hoop toch dat de kwaliteit hier ook nog iets hoger is ;-). De locatie doet inderdaad wel ook veel, maar ik denk dat je hier toch ook wel een mooie locatie moet kunnen vinden hoor ;-). Wij gaan bij goed weer voor een romantisch kasteel, dus dat heeft ook wel iets vind ik persoonlijk. Bij slechts weer weten we het nog niet, daarvoor zijn we nog vollop op zoek. Het is zal wel allemaal goedkomen hoor! Groetjes!
Hey Dorien! Oei, nu begin ik ook schrik te krijgen! Nee, maar hoe komt dat die foto's van je kennissen zo slecht waren? Wat was er precies mis mee? Ik ben er wel zeker van dat als je een prof als fotograaf geboekt hebt, dit volledig in orde komt hoor! En je weet zelf waarschijnlijk ook héél goed wat je wil en niet wil ivm de foto's hé! Komt goed!!! Groetjes! Esther
mja die foto's ... niet echt romantisch ... de mensen zien er op normale foto's mooier uit dan op hun trouwdag, die foto's kunnen kleine kinderen getrokken hebben... @ evelien : in turkije weet ik niet meer hoeveel we betaald hebben maar in mexico heeft de fotograaf ons bijna in euro's uitgerekend 400 euro korting gegeven. dit kwam doordat wij onze 99foto's moesten nemen + een filmpje dat hij met deze foto's heeft gemaakt om 1welbepaalde foto op cd te willen hebben. maar ik wou mijn verlovingsring echt!!! doordat we nog te weinig geld hadden voor dit alles hebben we bijna een hele dag gepraat ... hij bleef ons voorstellen doen en uiteindelijk door al het geld te laten zien wat we nog hadden hebben we deze korting gekregen!!