Terug naar overzicht
Hey, Ik heb daar ook heel wat mooie dingen op gezien. Uiteindelijk zelfs wat moeten schrappen van het verlanglijstje omdat het wat onnodig duur werd :-)De bestelling en betaling is vlot gegaan. Mijn bestelling bestond uit twee pakketjes (verschillende formaten), en bij de levering hebben ze de éne dag maar één gebracht, wat niet had mogen gebeuren, maar de dag daarna had ik al meteen mijn tweede. Deze fout licht echter niet bij de site maar bij TNT-Express. Ik heb dit wel laten opsturen naar mijn grootouders mits zij altijd thuis zijn, want doordat het met TNT wordt opgestuurd moet je thuis zijn, want daarna is dat een heel gedoe dacht ik.
zou dat dan niet via de post gaan... dat je dat daar moet gaan afhalen en handtekenen voor ontvangst x
Mijn pakketje hebben ze bij onze buren afgeleverd. Is ook handig om oudere mensen als buur te hebben
Het mijne werd ook bij de buren geleverd. En ik ben blij met wat ik gekocht heb, het zijn mooie spullen!
@Dorien: TNT is een pakketservice op zijneigen.Ze geven het dan idd aan de buren ofzo en ik heb het heel soms ook al voorgehad dat ze het in onze tuin zetten vanachter zodat andere mensen dat niet zien).Ze steken dan wel altijd een briefje in de bus. Als de buren niet thuis zijn krijg je ook een briefje met hun nr en kan je ze alsnog bellen en informeren wanneer ze nog eens bij jou kunnen passeren. Met de site zelf heb ik geen ervaring
Of gewoon naar je werk laten sturen dat heb ik gedaan. Daar ben je toch een hele dag normaal gezien?! Bestelling en betaling ging vlot en de levering ook.Dus zeker doen zou ik zo zeggen
ik ben een uitzondering ... ik werk met de nacht :) en als verpleegkundige moet je niet elke dag werken e! dan ben je soms in het weekend thuis en moet je dagen in de week werken... maar zoals ik : ik ben een week thuis en ik werk een week met de nacht!!! zalig leven :)
ik bedoelde ... dan ben je soms in de week thuis en moet je in het weekend werken
Heb ook een serieus bestelling gedaan bij trouwartikelen.nl. Super tevreden, betaling goed verlopen, artikelen goed ontvangen en alles was zoals beloofd op de site. Site is zeker aan te raden! groetjes en veel succes ermee