Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij regio Putte-Mechelen

  1-6-2006 19:58:31
Hallo iedereen,

Het is hier nog aan bod gekomen maar weet er iemand waar je mooie suitekledij kan kopen voor een maatje meer? Mijn mama is nog op zoek naar haar outfit. Ik heb haar al enkele winkels voorgesteld waar ze kledij op maat maken maar ik denk dat ze omwille van haar gewicht daar te veel gène voor heeft. Heeft er iemand suggesties?

Alvast bedankt.

Linda
1-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1418


Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik2-6-2006 9:18:32

hey Linda,

marie-fleur in Lier
pheadra in Nijlen
en in lichtaart is er ook zo een winkel

ons ma is in dessel geweest maar is wel ffe rijden, weet niet meer hoe die winkel heet

grtjs
Heidi



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik2-6-2006 12:54:07

Ik ben met mijn moeder ook al eens gaan zien bij Phaedra, en daar hingen toch wel mooie dingen tussen.
Wij gaan in augustus terug, omdat dan de nieuwe collectie binnen is.

Waar en wanneer trouw jij, Linda?
Wij in Beerzel op 30/9/2006.

groetjes
Katrien



Linda
1-12-2006
 Meld misbruik2-6-2006 15:42:21

Hey katrien,

Ik trouw op 2 september in Grimbergen maar mijn mama woont in Mechelen en is oorspronkelijk van Grasheide. Ik had ook al aan Phaedra gedacht maar was niet zeker of ze daar suiteledij hadden. Ik had zelf al gedacht om bij Liliane Claes in Herentals te gaan zien. We zullen van 't weekend eens tot in Nijlen rijden. Bedankt en nog veel succes met den trouw.

Groetjes,
Linda



kathy
12-8-2006
 Meld misbruik3-6-2006 12:29:36

ik kom hier eens even langs en wat zie ik, streekgenootjes :-)

ik woon zelf in putte en ga er ook trouwen op 12 augustus!

qua kledij zou ik zeggen: liliane claes (mooie dingen!) voor de rest weet ik zo niets


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...