Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema avondfeest

  1-6-2006 18:41:42
Hi bruidjes,

wij hebben ons thema voor het avondfeest vastgelegd. Maar ik ben bang iets vergeten te hebben.

De thema is toch alleen bedoeld voor de namen van de tafels, en het inrichten van de zaal. Of zie ik dat verkeerd. Kan er iemand mij hierbij helpen aub?

Groetjes
Elke
15/07/06

Elke
15-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 951


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik1-6-2006 18:55:24

Hey,

ik zou dat al laten doorschijnen op de uitnodigingen, menukaarten...

Groetjes,
Lieve



marissa
18-8-2006
 Meld misbruik1-6-2006 21:18:44

snap de vraag niet



An
13-8-2005
 Meld misbruik1-6-2006 22:21:33

Hoi Elke,
Wij hadden helemaal geen thema, niet voor de huwelijksviering en niet voor het avondfeest.
Je kan er zover mee gaan als je wil..
Je kan het thema gebruiken voor de viering, de uitnodigingen, menukaarten, bedankjes,...
Groetjes en veel succes!
An
13-08-05



Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik2-6-2006 10:32:38

Wij hebben een klein thema: (teddy)beren. We hebben ze op onze uitnodigingen staan, op de menukaarten, tafelkaarten, bedankjes.. maar dat is bij de voorbereidingen zo gegroeid en het maakt toch wel een mooi geheel.. en voor iedereen die mij kent is dit thema geen verrassing :-)



birgit
2-12-2006
 Meld misbruik6-6-2006 10:14:56

hey elke

uiteraard bepaal je dat helemaal zelf hé! ik vond het bijvoorbeeld wel grappig om ons thema 'ski-fun' te laten terugkomen in onze postzegels. k heb (trouwens zonder medeweten van mijn aanstaande) een eigen zegel bij de post laten maken van een foto van ons op latten. k vond dat wel grappig om zo'n gepersonaliseerde foto ofwel op de fair parts of wel op de bedankingskaartjes.
voor de rest houden wij het wel heel sober en verwijzen wij in de feestzaal enkel met de tafelnamen en de menu's naar ons thema.
groetjes
birgit
02.12.06



Elke
15-7-2006
 Meld misbruik7-6-2006 14:13:07

Hi Girls,

alvast bedankt voor jullie reacties ;-).
Als thema hebben we de "Tour de France'. Iedereen die mijn vriend kennen, zullen wel weten waarom. We zullen het doorvertalen op de kaarten op de tafels, etc.

Ik wens jullie verder veel succes met de voorbereidingen!!!

Groetjes
Elke 15/07/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...