Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes op dieet

19-7-2011 8:46:55
Sinds ik verloofd ben, ben ik op dieet gegaan en beginnen sporten. Ik moet er toch mooi uitzien op die dag ( en natuurlijk ook andere dagen en de huwelijksnacht enz...)
Nog bruidjes die dit doen en elkaar willen steunen?

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 683

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik19-7-2011 8:58:43

Hey Sara

Ik probeer ook nog een paar kilootjes kwijt te raken de komende weken/maandjes vooraleer ik in oktober mijn trouwjurk ga kiezen! :o) Veel succes dus!

Groetjes
Melissa

Suzanne
5-8-2011
 Meld misbruik19-7-2011 8:59:41

Ik wou niet perse afvallen, maar moet. Over 2,5 week trouwen we en ik pas niet meer in mijn kleed.
Ben gisteren begonnen met 3 keer per dag shakes, en 2 stukken fruit.
Bah, echt niet lekker, maarja, het is voor de goede zaak....

Sofie
23-6-2012
 Meld misbruik19-7-2011 9:15:06

Hey Sarah,
Ik had me voorgenomen om 8 à 10 kg te verliezen tegen de trouw.
Op 13 maanden leek me dat makkelijk te doen.
Ondertussen zijn het nog 11 maanden en nog 8.5 kg te gaan :-)
Het gaat dus iets minder vlot dan ik hoopte, maar ik denk ook wel meer motivatie te gaan vinden wanneer ik op zoek ga naar een trouwjurk!
Veel succes in elk geval!
Groetjes,
Sofie

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik19-7-2011 9:30:09

Hey Sara,

Ik trouw op juist dezelfde dag als jij
8/9/2012 is ook onze speciale dag!

Ik wil nog zo'n 10kg afvallen en volg hiervoor Weight Watchers.
Met goede resultaten ben op 10 maanden tijd al mijn zwangerschapskilo's al kwijt (32kg!!)

Dus wil je graag mee steunen!!

francis
6-7-2012
 Meld misbruik19-7-2011 10:13:45

hey

ik wil ook afvallen maar, het lukt niet echt ( moet nog 6 kilo )
ik loop bij een dietist, ook omdat ik suiker aan het ontwikkelen ben. en daarom val ik niet zo heel snel af ik val maar iedere keer 1 kilo af en ga in oktober al voor me jurk kijken.

dus omdat ik weet hoe moeilijk het kan zijn, wil ik iedereen graag steunen.

francis

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik19-7-2011 10:37:01

Hoi,

Zelf ben ik ongeveer een 2-tal kledingmaten kwijt de laatste jaren (was me aangeraden ter vervanging van een knie-operatie). Mooi meegenomen om een leuk trouwjurkje te kunnen kiezen uiteraard. Dat ga ik niet ontkennen en elke bruid wil er op haar best uitzien die dag.

Let er echter wel op dat het niet ongezond begint te worden en denk er zeker aan dat jou (toekomstige) man met je wil trouwen zoals je nu bent en niet met de claussulle dat je 10 kg moet afvallen om zijn vrouw te worden !

Groetjes

Evelien

Kathy
6-8-2011
 Meld misbruik19-7-2011 10:48:46

@ Suzanne ... was je dan veel kg bijgekomen? Ik was 4kg afgevallen de vorige pas, ondertussen is er 1kg bij dus dat valt goed mee. Ik ben dan gestopt met bodystyling, gewoon zelf af en toe wat bewegen en op men eten letten. Nu heb ik wel het gevoel dat ik toch wat centimers ben bijgekomen.

Vrijdag moet ik voor de laatste pasbeurt, ik hoop echt dat het kleed nog past :-(Wanneer moet jij nog eens gaan passen?

Aan iedereen veel succes gewenst, als de motivatie er is lukt het zeker maar zoals evelien zegt jou toekomstige man wil trouwen zoals je nu bent :-)

Groetjes
Kathy

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik19-7-2011 11:44:43

Ik probeer toch ook een paar kilo's kwijt te raken. Ik zou het liefst 5kg kwijt raken tegen de trouw. Nu ik heb nog meer dan een jaar dus ik heb nog tijd genoeg. Maar toch denk ik dat het moeilijk wordt.
Als het niet gelukt is zal ik daar ook niet om rouwen hoor. Mijn ventje ziet me graag zoals ik ben en van hem mag ik eigenlijk niet afvallen dusja :)

Grace
28-4-2012
 Meld misbruik19-7-2011 12:03:50

Hallo!

Bij mij is het voornamelijk een kwestie van op gewicht blijven en dat is eigenlijk ook best wel moeilijk met al de lekkere snoepjes en ijsjes en weet ik veel wat er nog zijn. Ik probeer iedere dag iets van beweging te doen. Ik ben niet zo het type dat ergens naartoe rijd om vervolgens, samen met 50 andere mensen te gaan zweten, ik doe dat liever thuis eigenlijk. Wij hebben een WII en ik heb WII fit plus gekocht en WII zumba en dat valt eigenlijk heel goed te doen. Soms sta ik hier 40 minuten te shaken en ik kan het goed volhouden en het is best wel leuk om te doen. Nu zeg ik niet dat je een WII moet aanschaffen (tenzij je dat wil, natuurlijk) maar als je wil gaan bewegen is het belangrijk dat je iets doet dat je graag doet. Laten we eerlijk zijn, het is zo al moeilijk genoeg om jezelf te motiveren om te sporten en als het dan nog iets is dat oersaai is....
Veel geluk ermee en als het een troost is, ik ben er zeker van dat iedere vrouw op een gegeven moment denkt zoals jij nu denkt, we hebben allemaal al in hetzelfde schuitje gezeten.

Grace

francis
6-7-2012
 Meld misbruik19-7-2011 12:47:53

hey Crace

dat klopt wat je zegt ik heb een ook WII fit+ maar wist niet dat er ook WII zumba is waar heb je deze gekocht.

ik vind het wel leuk heb een paar met me moeder mee gedaan aan zumba is haar les die ze geeft ze is zumba juffrouw

maar die wii is idd echt heel leuk schok allen toen ik me pop dikker zag worden
tijdens het wegen
maar ook mijn ventje wil niet dat ik te veel afval , die zegt ook ik heb je zo gekozen.

gr francis

Vicky
27-8-2011
 Meld misbruik19-7-2011 12:58:13

Hey
Hoe gaat het?

Ik ben ondertussen 13 kilo kwijt!
Ik ben mijn trouwkleed gaan afhalen, het hangt nu bij mijn mama thuis. Nu mag ik niet meer verdikken OF vermageren! (ookal was ik graag nog wat kwijtgespeeld! )
Ik ga toch binnen een 3-tal weken mijn kleed nog eens passen voor de zekerheid! Vanaf nu sta ik alle dagen op de weegschaal! ;) haha!

xx

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik19-7-2011 13:09:40

Heyhey,

Ik ben jammer genoeg ook wat bijgekomen. 6 augustus is mijn tweede pas dus dan hoop ik er 4kg af te kunnen werken. Ik ben een aantal jaar geleden heel veel afgevallen. Ik woog héél veel door ongezonde eetgewoonten. Sindsdien jojo ik enorm. Maar ik sta weer op dieet en ik ga ook weer 3x per week joggen dus normaal vliegen de kilo's er dan af :)

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik19-7-2011 13:25:24

Ik zou graag nog 4 à 5 kilo afvallen tegen onze trouw volgend jaar. Ze waren eraf maar onze vakantie naar Italië (met bijhorende aperitiefjes, risotto's, pasta's en pizza's) heeft er geen goed aan gedaan :) Gisteren heb ik me vergrepen aan mossels met frietjes en het heerlijkste mosselsausje ooit op de Gentse Feesten. Dat was ook al niet zo'n strak plan aangezien ik aankomend weekend trouwkleedjes ga passen... Eens ik mijn kleedje gevonden heb hoop ik motivatie te vinden om die paar kilootjes kwijt te spelen en kwijt te blijven. Ik hoop dat ze het kleedje bij de eerste pas nog een beetje kunnen innemen.

Er bestaan gewoon veel te veel lekkere dingen:)

Liefs,

Nathalie

tima
8-9-2012
 Meld misbruik19-7-2011 21:43:41

ier ook 10 kg tegen 08/09/2012 vandaag 1ste dag en ik zou moord doen voor een stuk kaas i'm weak

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik20-7-2011 11:03:09

Hier nog 2 kg te gaan maar het lukt ni meer.
Na mijn zwangerschap ben ik op dieet gegaan en ben ik 10 kg kwijtgespeeld maar die laatste 2 om mijn streefgewicht te bereiken, gaan er maar niet af :-)
Al die ijsjes, apertitiefjes met de noodzakelijke hapjes maken het er zeker ni makkelijker op.
Op 8 augustus moet ik gaan voor mijn pas en hoop ik dat ik alsnog wat kwijt ben.

Succes iedereen!

Groetjes

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik20-7-2011 12:13:56

ik ben 6kg kwijtgeraakt met Herbalife. En ik weeg nu nog steeds 50kg, maatje 34 / 36. Elk dieet vraagt een inspanning natuurlijk en een verandering van gedachten ... Ik drink nu ( daarvoor niet ) bijna 2 L water, snoep zo goed als niets meer, en sport iedere dag ( Zumba op DVD , dus voor de TV in de woonkamer ). naar 't schijnt heb je 3 weken nodig om een gewoonte aan te leren , dus doorbijten die eerste weken.... Succes !!!

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik29-7-2011 16:02:45

Dag Sara,

ik zou weight watchers aanraden. Ik ben er 9kg mee afgevallen (van 70kg naar 61kg voor 1m73), vorig jaar in juni begonnen omdat geen enkel zomerkleedje nog paste (toen waren we nog niet verloofd). Op 3 maanden tijd was die 9kg er af. Ik woog al niet te veel, dus ik vind dat wel een zeer goed resultaat. Meer kan ik er niet echt over zeggen, want ik heb daarvoor nooit een ander dieet gevolgd.

Veel succes! Zoals iedereen hier zegt: het is een kwestie van wilskracht, inspanning en een manier vinden die voor jou werkt.

Groetjes,
Hanne

Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik4-8-2011 10:48:18

Dag dames!
Ik wist niet dat Wii Zumba bestond! Straks naar de winkel... Super!
Volhouden, dames!
Groetjes

Gitte
28-10-2011
 Meld misbruik7-8-2011 11:28:53

Hier ook nog 10 kilo te gaan tegen 1 september want dan heb ik mijn eerste pas!Morgen start ik vol goede moed(zijn net terug van vakantie),dus heb ik 3 weken om die 10 kilo kwijt te spelen,niet gezond maar hopelijk lukt het.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...