Terug naar overzicht
heej ik zou het niet weten maar welke vragen gebruik je dan zo al?
Op de tafel, op hun plek?
Ja we wilden de papiertjes op hun tafel leggen, maar de vraag is waar gaan ze dit terug leggen? Als dat heel de avond op tafel moet leggen en er wordt dan drinken over gesmost enzo dat zou zonde zijn. De zaal stelde een boom voor om ze aan te hangen, maar de papiertjes zijn redelijk groot. We hadden het idee misschien dat de gasten hun ingevuld papiertje aan een waslijn moet hangen met dan foto's van ons tussen of zo... Nog ideetjes? De vragen die wij hebben:- Vanwaar ben je?- Vanwaar ken je de bruid/bruidegom?- Wat zijn je speciale wensen voor het bruidskoppel?- Je favoriete herinnering van de bruid of bruidegom:- Voorspellingen: hoeveel kinderen, jaartal van het eerste kind, de namen van de toekomstige kinderen, ...Wij hebben het besteld via www.guestbookstore.com
Hey Claudia, Ben ook eens gaan kijken op die website, ziet er inderdaad heel leuk uit.Heb jij dit laten vertalen in het Nederlands? Ben nu ook aan het denken om dit zo te doen, maar niet iedereen in onze familie verstaat Engels... Hoe lang heb je hier op moeten wachten als je het besteld had? Het is voor mij wss al te laat...
Ik ga ook met aparte kaartjes werken en ze laten deponeren in een wensbox.Denk wel dat ik gewoon mijn enveloppendoos dubbel ga gebruiken en dan thuis uit sorteer want de mensen gaan er volgens mij niet aan uit kunnen als er 2 dozen staan Het idee met de waslijn vind ik ook wel heel leuk en dan kunnen de gasten nog gaan kijken naar wat de anderen hebben geschreven
Hey iedereen, Bedankt voor de tips! Wij gaan werken met de waslijn denk ik. Mijn verloofde vond het ook een leuk idee... @Sofie: Wij hebben het laten vertalen in het Nederlands. Ze waren hier binnen een goede twee weken denk ik. Wij hebben eerst een aantal keer over en weer gemaild om de juiste vertaling te krijgen enzo en dan duurde het ongeveer twee weken.
Bedankt voor de info, denk dat ik het misschien best niet meer zal bestellen dan. tegen dat ze de betaling ontvangen hebben, de vertaling in orde is enzo.Ik kan het misschien kopiëren en zelf maken...
Hey, Heb dus zelf ongeveer hetzelfde gemaakt. Maar aangezien ze vragen naar mooiste herinnering van de dag, zou je het eigenlijk 's avonds moeten geven, maar als er dan al weg zijn of gedronken hebben... Wanneer zou jij dit nu laten invullen?Ben aan het denken om de herinneringen weg te doen en de voorspellingen in de plaats te zetten.
Wij leggen dit op het avondfeest al op tafel. Per tafel een stuk of zes van die blaadjes en een paar pennen erbij. Nadien kunnen ze dit dan ophangen aan de waslijn.