Terug naar overzicht
Hey Katrien!!! Bedankt voor de super leuke tip!! Ben eens gaan piepen naar die lantaarns, amai, die zijn mooi!!! Eigenlijk veel mooier dan champagneglazen zoals ik eerst wou :-) Groetjes! Esther
Beste Esther Ze zijn echt heel mooi!! Ik ben er mee in de wolken :-)Het voordeel is dat ze er telkens een nieuwe kaars kunnen inzetten en het dus echt iets blijvend is :-) Groetjes Katrien
Hey Katrien, Ik heb juist eens op de site gekeken en ze zijn inderdaad super mooi!Zie je het zitten om eens een foto te nemen van de gravure en door te sturen?Ik vind het ook een heel goed idee. Groetjes en bedankt!Griet grietmeersman@hotmail.com
Moest je een foto hebben mag je mij ook altijd eens mailen, ben ook benieuwd! laurence_merckx@hotmail.com
En mij ook :-) Heel erg leuk mooi en leuk idee! Manu_annemiek@hotmail.com
Zou je mij ook een foto kunnen doorsturen? elke_riemis@hotmail.com Heb je lang moeten wachten op de levering? Wij zijn ook nog een cadeau aan het zoeken voor de ouders en die lantaarn is wel een heel goed idee! :-)
Ik zal straks of morgen proberen een paar foto's te maken (vandaag moet ik laat werken dus misschien pas morgen maar ik doe m'n best) en jullie die doorsturen. De leveringstermijn viel heel goed mee. We hebben ongeveer anderhalve week moeten wachten. Groetjes Katrien
De foto's zijn onderweg :-)