Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautje voor de ouders... CHECK :-)

18-7-2011 19:40:11
Beste medebruidjes

Een mooi cadeautje vinden als bedanking voor de ouders is niet altijd zo evident... Het moest iets mooi zijn, iets blijvend en toch iets waar de mensen iets mee zijn... Niet zoiets dat eerst op de kast komt te staan omdat ze niet anders durven en dan steeds maar blijft opschuiven richting kelder of zolder...

Na een hele zoektocht op het internet (ook een beetje omdat ik las dat hier nog bruidjes op zoek zijn naar een mooi cadeau en het blijkbaar niet evident is om iets te vinden) heb ik dan toch iets mooi gevonden. Op www.graveerensfeer.nl zag ik namelijk een hele mooie lantaarn. De stijl ervan past volledig bij de stijl van huis van deze mensen en ook bij wat deze mensen mooi vinden (ikzelf vind het ook wel hééél mooi maar ik kan moeilijk een bedankje kopen voor mezelf ;-) ).

Ik had de lantaarns een tijdje geleden besteld en sindsdien was elke dag afwachten of er 's avonds een pakje op mij lag te wachten... Na enkele dagen van "yes yes yes naar huis!!!" en dan "oooh nee... nog altijd niks' maakte mijn hart net een sprongetje... Er stopte namelijk een auto aan het pad naar onze voordeur en de deuren gingen open... En het koffer... En er zaten dozen in!!!! En inderdaad... Daar waren ze EINDELIJK :D (Want als je op zoiets aan het wachten bent is elke dag een dag te lang). Ze zijn prachtig!!! En onze gravure is ook magnifiek mooi gelukt!!! Nu nog een mooie kaars voor erin en een leuke verpakking er rond (maar we hebben natuurlijk nog wel even tijd) en dan hopen dat zij het minstens even mooi vinden als wij! Wij vinden het alleszins zeer geslaagd en kunnen dit echt wel aanraden!! :-)

Groetjes
Katrien

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 915

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik18-7-2011 19:47:03

Hey Katrien!!!

Bedankt voor de super leuke tip!! Ben eens gaan piepen naar die lantaarns, amai, die zijn mooi!!! Eigenlijk veel mooier dan champagneglazen zoals ik eerst wou :-)

Groetjes!
Esther

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik18-7-2011 19:51:17

Beste Esther

Ze zijn echt heel mooi!! Ik ben er mee in de wolken :-)
Het voordeel is dat ze er telkens een nieuwe kaars kunnen inzetten en het dus echt iets blijvend is :-)

Groetjes
Katrien

Griet
21-4-2012
 Meld misbruik18-7-2011 21:25:43

Hey Katrien,

Ik heb juist eens op de site gekeken en ze zijn inderdaad super mooi!
Zie je het zitten om eens een foto te nemen van de gravure en door te sturen?
Ik vind het ook een heel goed idee.

Groetjes en bedankt!
Griet

grietmeersman@hotmail.com

Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik18-7-2011 22:01:49

Moest je een foto hebben mag je mij ook altijd eens mailen, ben ook benieuwd!
laurence_merckx@hotmail.com

Annemiek
29-10-2011
 Meld misbruik18-7-2011 22:16:04

En mij ook :-)
Heel erg leuk mooi en leuk idee!
Manu_annemiek@hotmail.com

Elke
17-9-2011
 Meld misbruik19-7-2011 11:50:37

Zou je mij ook een foto kunnen doorsturen?
elke_riemis@hotmail.com

Heb je lang moeten wachten op de levering?
Wij zijn ook nog een cadeau aan het zoeken voor de ouders en die lantaarn is wel een heel goed idee! :-)

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik19-7-2011 14:33:56

Ik zal straks of morgen proberen een paar foto's te maken (vandaag moet ik laat werken dus misschien pas morgen maar ik doe m'n best) en jullie die doorsturen.

De leveringstermijn viel heel goed mee. We hebben ongeveer anderhalve week moeten wachten.

Groetjes

Katrien

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik25-7-2011 18:35:47

De foto's zijn onderweg :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...