Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes van november 2011?

  18-7-2011 17:28:23
Hoi iedereen,

Ik kan toch zeker niet het enige bruidje voor november zijn, hé! Wie trouwt er nog allemaal in november dit jaar? Hebben jullie alles al geregeld? Wanneer versturen jullie de uitnodigingen? Hebben jullie iets voorzien (stola, jasje) voor als het koud zou zijn? Werken jullie rond een thema (bvb. herfst)? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met een november-bruiloft!

Groetjes,

Leen

Leen
5-11-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 952


Ine
15-10-2011
 Meld misbruik18-7-2011 19:35:54

Hallo Leen, trouw je begin november?
Wij trouwen op 15 oktober, dus toch ook al een beetje herfst...



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik18-7-2011 20:05:34

Leen,
ik trouw een maandje na je . December en werk rond kleuren en een beetje een winter thema. Ik ga een bontje voorzien tegen de koude .We zijn zelfs aan het denken om als uittrede let it snow te laten spelen



debbie
14-10-2011
 Meld misbruik18-7-2011 21:33:40

wij trouwen 14 oktober dus 2 weken voor u. ik heb een jasje voorzien bijpassend bij het kleed. uitnodigingen verstuur ik half augustus 8-10 weken voor de trouw. bij ons is al bijna alles geregeld. moeten enkel de traiteur nog regelen, aangezien we maar met een kleine groep zijn, moest het niet maanden op voorhand geregeld te worden. wij werken rond kleuren: roayl bleu en creme/ivoor. herfst vind ik persoonlijk geen mooi seizoen. ik wou liever in december trouwen maar mijn hubby to be wou in de zomer. dus herfst is middelweg.

groetjes
debbie



Liza
11-11-2011
 Meld misbruik18-7-2011 21:59:45

Hoi,

Ik trouw een weekje later :)
Ik heb enkel een sjaal voorzien, vermits ik er van uitga dat het binnen wel warm zal zijn (ik heb het nogal rap warm)
De uitnodigingen willen we 6 - 8 weken op voorhand versturen, maar we hebben ze nog niet hoor. Deze moeten we nog kiezen. Ik ben wel volop adressen aan het verzamelen.
Een echt thema hebben we niet, maar waarschijnlijk werken we rond een warm winterkleurtje.
Leuk om nog novemberbruidjes te leren kennen :)

Groetjes,
Liza



Leen
5-11-2011
 Meld misbruik18-7-2011 23:51:45

Hey allemaal,

Leuk om te horen dat niet iedereen in de lente/zomer trouwt! Ik heb het ook snel te warm, daarom vind ik de herfst of winter beter. En 't is ook zo'n beetje gezelliger precies :)
Sarah: Op 17 december zou ik ook zeker het thema winter uitspelen! Zo'n bontje vind ik ook heel leuk, maar dat past totaal niet bij mijn trouwkleed. Jammer!
Debbie: Ik was er aan aan het denken om onze uitnodigingen ook half augustus te sturen. Volgens de etiquette zijn we dan een beetje te vroeg, maar ze liggen hier al en ik kan niet wachten om ze uit te delen!
Liza: Hoera, nog een novemberbruid! :) Het lijkt echt een onpopulaire maand... Mijn broer is een paar jaren geleden in november getrouwd en zij hadden mooi, zacht herfstweer. We kunnen maar duimen, hé!

Groetjes aan iedereen, nu moeten we niet meer zo lang wachten!

Leen



Anneleen
12-11-2011
 Meld misbruik19-7-2011 9:12:30

Hallo,

Wij trouwen 12 november!
Vaak krijgen we de reactie, november? Ja waarom niet he, in de zomer kan het ook regenen of slecht weer zijn Maar we hopen natuurlijk op een beetje droog weer natuurlijk!
Wij vinden dat trouwen in november zeker zijn charmes heeft. De kleurenpracht van de herfst bvb.

Onze uitnodigingen beginnen we uit te delen rond eind augustus, vrij vroeg, maar het is vooral practisch, aangezien we einde augustus een groot deel van de familie zien, wat ons wat rondrijden bespaard. Onze uitnodigingen hebben we zelf gemaakt, niet alledaags, het betreft een 'blikken' doosje, met daarin de uitnodiging. Vandaar dat we er zo veel mogelijk zelf willen bezorgen ipv op te sturen.
Het 'blikken' doosje verwijst naar waar ik de vraag heb gekregen (Atomium), en dit komt hier en daar nog terug. Waarschijnlijk gaan de tafelnamen 's avonds ook nog iets in die richting zijn.
Verder hebben we 2 kleuren die ook steeds terug komen. Niet echt 1 thema dat steeds gebruikt wordt dus.

Ik voorzie enkel een sjaal, en hoop dat ik, koukleum eerste klas, niet uit mijn kleed bibber!!!
Het meeste ligt vast, gemeentehuis, kerk, zaal, menu, fotograaf, DJ, ringen, mijn outfit, vervoer (oldtimerbus), ceremoniemeester,
Mijn ventje moet zijn kostuum nog hebben, alsook onze bruidskindjes. Bruidsboeket nog bestellen, bedankjes, enveloppendoos is in de maak, en nog een aantal zaken waar ik nu niet direct op kom. Er moet nog wel wat geregeld worden, vooral practische zaken, maar we hebben nog bijna 4 maanden he!

Wat ons nog wat nadenkwerk bezorgd, is een binnenlocatie voor de foto's, maar net zoals we al de rest geregeld hebben, zal dit ons ook nog wel lukken!

Moeten jullie nog veel regelen? Alvast leuk om te horen,

Vele groetjes,
Anneleen




nancy
26-11-2011
 Meld misbruik22-7-2011 23:59:58

Hallo wij trouwen op 26 november vind dat de tijd zo vlug gaat en nog vanalles te regelen zijn thuis ook nog aan het veranderen krijg al een beetje stress
groetjes nancy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...