Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag, 15 juli 2011, stralend !

  18-7-2011 10:49:06
Onze dag zit er alweer op, en het was GEWELDIG !!!
's Morgensvroeg zat ik al rond half zes buiten, wat een geweldig zicht, geen wolken, droog en enkele uren later volop zon.
Om zeven uur kwam mijn buurvrouw aan om m'n schmink te verzorgen, zij heeft dat super mooi gedaan, heel naturel.
Ondertussen ging m'n vriend de bestelde koffiekoeken halen en reed gewoon naar de verkeerde bakker van de stress :-) We hebben er goed om gelachen!
De kindjes waren natuurlijk ook vroeg wakker en even nerveus als ik. Tussen m'n schmink en de kapper de kindjes aangekleed en ikke weg naar de kapper. Daar werd m'n haar heerlijk gewassen en mooi gebrusht. Om kwart na negen terug thuis, snel snel naar boven (ahja, m'n vriend was ondertussen ook het bruidsboeket gaan halen) en m'n kleedje, juwelen en schoenen aangedaan. En dan, het moment, de drie kinderen stonden samen met m'n vriend beneden aan de trap, en ik mocht ook komen.
Oooohhh en aaaahs :-) amai, mama, wat ben je mooi ! Zo heerlijk om dat van iedereen te horen.
Ik kreeg m'n boeketje, mooie cala's, grote en kleine, met groene grote bladeren errond geplooid. Heel eenvoudig, héél mooi.

Dan moest het ineens snel gaan, om 9u45 werden we aan het gemeentehuis verwacht. We kwamen toe en onze naaste familie en beste vrienden stonden er al.
Om 10uur werden we naar boven geleid waar de gasten plaats mochten nemen in de trouwzaal en waar wij dan nadien samen mochten binnenkomen.
Toch wel traantje moeten wegpinken als ik m'n familie zag, en zeker m'n kinderen.
De trouw zelf was snel gepiept, nog wat nagepraat met de burgemeester en iedereen ging weer naar beneden en buiten.
Toen wij buiten kwamen stonden de kindjes klaar met bloemenblaadjes, rood en wit ! (had mijn mama voor gezorgt, wist er niets van, maar ik was ook in wit met rode schoenen).
We hadden geen fotograaf, iedereen had een toestel mee en er werden hele spontane toffe foto's getrokken zonder poses enzo.
Na een tiental minuten kwam er een C-130 overgevlogen, had m'n vriend even geregeld :-) hij is nl piloot hahahah !!! Wat een kippenvelmoment !

Tegen 11uur zijn we dan met z'n allen naar een restaurant getrokken waar we in een apart zaaltje een receptie hadden met nadien een etentje. We waren met 28 volwassenen en 5 kinderen. De kleintjes konden naar hartelust buiten spelen !
Het weer was prachtig, heel de dag zon en veel plezier.
Rond 19u zijn de laatste gasten vertrokken en zijn wij naar huis gegaan. Kindjes in bed, de oudste ging babysitten zodat wij nog met andere vrienden iets konden gaan drinken. We hebben nog tot 02u op een terrasje gezeten aan de schelde, de flessen cava vloeiden rijkelijk en de gezelligheid was er volop!

Wij hebben genoten van onze dag, zijn nu na bijna tien jaar samenzijn eindelijk man en vrouw.
Volgend jaar geven we nog een feest, voor al onze vrienden en héél de familie. Daar moet ik nu dus nog aan beginnen :-)

Bruidjes in spé, geniet van jullie dag, want het om voordat je het weet.


sjoeke
15-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1308


Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik18-7-2011 11:27:06

Dikke proficiat! Klinkt zalig en leuk! Geniet nog goed na van elkaar. Foto's zijn altijd welkom :)!

Groetjes
Sharon



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik18-7-2011 11:44:05

Proficiat het was zo te lezen een mooie dag.





Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik18-7-2011 12:51:37

Grote proficiat!



francis
6-7-2012
 Meld misbruik18-7-2011 13:25:10

van harten en geniet van elkaar en van de kindjes he



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik18-7-2011 16:35:38

een dikke proficiat!!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...