Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spannend!!! Kriebeltje, kriebeltje...

18-7-2011 7:38:07
Hoi bruidjes en gommetjes,

Na een aantal super drukke dagen heb ik eindelijk een beetje tijd om op het forum te vertoeven :-)
De drukte was vooral door het werk en door het feit dat mijn ouders vanavond vanuit Portugal aankomen, spannend!!! Maar ja dan wilde ik toch het een en ander in orde maken voor ze... en dan heb je toch een beetje stress dat niet alles op tijd klaar zal zijn!
Gisteren avond nog laat doorvertaald, maar het resultaat is dat ik vandaag de ganse dag heb om te poetsen, op te ruimen...
Mijn ouders zullen rond 19u thuis zijn, mijn verloofde gaat ze halen... Ik vind het zo super spannend, vanaf het moment dat mijn ouders die deur binnenkomen, is het eigenlijk al "de trouw" die een beetje begint... dit klaarmaken, dit nog doen.. dit nog bespreken... de bedankjes voor de vrouwen neemt mij moeder mee, spannend dus ook!!!
Gisteren nog eens de jurk aangehad, het is zo een super mooie jurk!!! Ben echt zo blij dat ik die gekozen heb, voelde mij echt een prinsesje erin! :-)

Dames, ik ga ongetwijfeld nog op het forum komen voor ik ga trouwen, maar ik wilde toch mijn vreugde met jullie delen...
Nu nog mooi weer en dan zou het plaatje compleet zijn... :-)
Groetjes,
Filipa

Filipa
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 831

ellen
23-7-2011
 Meld misbruik18-7-2011 7:41:46

ohhh super dat je ouders vandaag komen! wat kei spannend natuurlijk!
wij trouwen ook zaterdag en inderdaad het "weer" is echt VERSCHRIKKELIJK! ik sta op en ga slapen met naar het weer te luisteren en constant zeggen ze in het weekend nog slechter. Dat bestaat toch niet! wat erg!!!

gr ELlen

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik18-7-2011 7:44:38

Tis waar Ellen, en als ik hier naar de voorspellingen kijk op 14 dagen, geven ze de week daarna schitterend weer! Niets tegen de bruidjes van 30/07, maar wij willen ook een beetje zon
Haha

Och ja, niets aan te doen... leuke paraplu's kopen woensdag als ze nog zo'n slecht weer geven voor zaterdag... en voor de rest niks van aantrekken...We kunnen er toch niets aan veranderen!

Groetjes,
Filipa

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik18-7-2011 8:22:38

Wat leuk dat je ouders al komen.
Ik zal in ieder geval mee duimen voor zon zaterdag

Ina
13-8-2011
 Meld misbruik18-7-2011 8:40:03

klinkt allemaal zeer spannend
zo heb jij wel dubbel en dik plezier aan je trouw hé, vermits hij een week lang duurt
oh, en als ik dat allemaal zo lees dan krijg ik ook al de kriebels
maar ik ben er zeker van dat die paar regendruppels jouw dag niet kunnen kraken,
integendeel... ik ken jou niet te goei, enkel via dit forum, maar iets in mij zegt
dat jij uit alles iets positief kan halen...
daar kan ik nog wat van leren
geniet van de kriebeltjes en we volgen jouw verhaal op de voet mee

grtjs Ina

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik18-7-2011 8:47:31

Hey Filipa!

Wauw zeg, het is bijna zover :o) En inderdaad leuk dat je eigenlijk een week kan vieren :o)

Geniet ervan en ik hoop mee op zonnestraaltjes!

Groetjes
Melissa

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik18-7-2011 9:08:37

Hoi Filipa!!

Whiiiiiiiiiiiiiii, bijna jouw grote dag!! En idd, de hele week is het al een beetje 'trouw'
Leuk ook dat je straks je ouders weer terug ziet!

Ook ik ga meehopen voor toch wat beter weer!!! Maar jij laat dat niet aan je hartje komen hé

Heel veel liefs!
Esther xxx

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik18-7-2011 9:15:51

ooohhhhh wat leuk dat je ouders er bijna zullen zijn. Dan kun je echt beginnen met aftellen.
Het begint nu te korten. Ik zou zeggen geniet vooral nog van al de voorbereidingen en zeker geniet op jullie super dag.

xxxx

Leentje

Meld misbruik18-7-2011 10:09:09

ik ben benieuwd naar je ongetwijfeld mooie foto's filipa! xox

Sarah
8-8-2011
 Meld misbruik18-7-2011 10:18:10

Hoi Filipa,

Heel spannend inderdaad!!
Ik duim mee voor mooi weer de 23e :) en geniet nog van de laatste voorbereidingen!

xxx

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik18-7-2011 10:35:46

Hey,

Ik duim ook zeer sterk mé!! Alvast geniet maar ten volle!!

Veel groetjes Ellen

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik18-7-2011 11:34:34

Superleuk dat je familie komt vanavond :)! Geniet er al goed van! En ja, we duimen voor mooi weer! Maar zoals je zelf al zei, we hebben dat niet in de hand, dus je dag er niet door laten beïnvloeden! Niet te veel van proberen aan te trekken!

Doei
Sharon

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik18-7-2011 11:45:22

Kijk ne keer hier: http://www.bdb.be/Productendiensten/Weerbericht/Onlineweerbericht/tabid/157/language/nl-BE/Default.aspx

Het ziet er toch nog ni zo slecht uit voor zaterdag :)!

Doei

An
9-9-2011
 Meld misbruik18-7-2011 11:56:33

Oooh, ik word instant vrolijk bij het lezen van jouw bericht!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik18-7-2011 15:05:00

geniet er van!!!

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik18-7-2011 16:05:17

Aftelleeeeeu, hier ook zo hoor, al is het bij ons twee weekjes later feest...Niet treuren om de regen, Filipa, ik las net een ander bericht van een bruidje, met de mededeling dat het weer de trouw niet maakt...ok, gietende regen is niet leuk...maar botjes aan en parapluutjes paraat...en er is zelfs een gezegde dat zegt dat regen op je trouw zelfs geluk brengt in je huwelijk:)...

Lieve groetjes!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik18-7-2011 16:43:12

Hey Filipa,

Amaai, de tijd is nogal gevlogen hé zeg.
Nu is het echt bijna jullie dag en je mag nu echt wel kriebeltjes krijgen
Ik duim heel hard mee voor een mooie, zonnige en vooral droge dag maar ik zou zeggen: geniet ervan!
Ik wil je nog eens heel hard bedanken voor alle tips en informatie die je hier op het forum hebt gegeven.
Ik hoop dat je hier nog vaak zult komen piepen
Geniet nu maar van de laatste daagjes samen met je ouders en ik zal zeker zaterdag eens aan je denken

alvast een dikke proficiat en heel veel groetjes

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik18-7-2011 21:08:23

Hey Filipa,

Zond deze tijd zit je zeker en vast zwaaaaar te kletsen met je mama :-D!
Geniet van dit fantastisch weekje, want dat gaat het zeker worden.

Ik wens jou en je droomprins alle geluk toe. Deel ons zeker je ervaring verder mee, want idd je tips zijn geweldig!

Ik wens jullie al het beste toe!

Griet
21-4-2012
 Meld misbruik18-7-2011 22:38:44

écht een berichtje om blij van te worden!
Geniet van je ouders bij jullie, en laat de regen jullie dag niet bederven.

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...