Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

save the date reacties

17-7-2011 23:43:04
Hey,

eventje een gelukkig moment met jullie delen.
Ik had begin juli save-the-date-kaartjes gemaakt voor ons huwelijk via vistaprint. DEze week belde de postbode aan met het pakje, onze bestelling. Was benieuwd naar het resultaat: prachtig natuurlijk.
We hadden een magneet en een kaart gemaakt.
We wouden op die kaart vermelden dat er een mogelijkheid was tot logeren en dat ze nu konden reserveren. Kwestie van een idee te hebben, hoeveel kamers we nodig hadden.

Nu zijn we dit weekend gaan uitdelen in de familie, iedereen was enthousiast. Bijna iedereen wou blijven overnachten.

Amai die reacties deed ons plezier. We lopen wat op wolkjes deze avond.

Dit moment wou ik eventjes delen.

Fijne nacht.

Valérie

Valérie
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 441

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik18-7-2011 7:50:18

Hoi Valérie,

Wat leuk dat er zoveel positieve reacties zijn! :-)
Zeg eens, welk ontwerp heb je gekozen voor jullie save-the-date kaartjes?
Groetjes,

Filipa

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik18-7-2011 8:12:21

heb je toevallig een voorbeeldje van jullie save the dates en van het kaartje voor de overnachting? Zou dit ook willen doen, maar heb niet echt inspiratie voor de tekst
jessicavandervelpen@hotmail.com

alvast bedankt!

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik18-7-2011 8:57:14

Hey Valerie. Mag ik het voorbeeldje ook eens zien? Ik ben benieuwd want vind dit wel een goed idee. Bedankt! rebecca.saelens@eandis.be

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik18-7-2011 11:52:55

ik wil deze ook graag ontvangen:
vanloock.kelly@telenet.be

bedankt

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik18-7-2011 14:46:21

Als je zin hebt om te delen: filipa.azevedo@gmail.com

Ben een curieuzeneus

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik18-7-2011 15:03:44

leuk leuk!!!
bij ons is het eerder negatief op de save the date kaartjes ... ze vragen ons waarom dat wel nodig is?!

Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik18-7-2011 17:54:47

@ iedereen: kzal het zo snel mogelijk mailen.
@ Dorien: ja, ik vind dat spijtig van hun reacties want je kijkt er zo naar uit. Was ook wel bang voor de reacties hoor. Maar bij ons moest het, we moeten weten hoeveel kamers we moeten in optie nemen enzo.
Mah khoop toch voor jou dat er wel een paar postitieve reacties komen hé.

Groetjes.
Valérie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...