Terug naar overzicht
vol houden je nog niet er in op werken (kweet het gemakkelijker gezegd dan gedaan ) maar tegen jullie trouw is al weer een lange tijd verstreken er kan dan weer van alles veranderen é laat het wat bekoelen concentreer je op leukere dingen als de naweeen van de breuk wat voorbij zijn probeer dan nog eens rustig te praten met je pa zeg hoe belangrijk dit is voor jou fingers crossed kop op!!
Idd de tijd afwachten, maar leuk is natuurlijk anders. Vrienden kies je, familie niet! Klinkt cru, maar is soms wel zo. Wij zitten ook met familieruzie en moesten een bepaalde keuze maken en vindt het echt niet fijn, omdat wij voor 1 keer een feest geven.In jouw geval wel heel erg! (waar jij tenslotte niets kunt aan doen hé) Kunnen mensen niets meer van elkaar verdragen?Geniet van elke dag zou ik zeggen, en kijk met volle teugen naar JOUW dagje uit!
Laat het nog even bezinken bij alle partijen. Momenteel lopen de emoties hoog op. Je heb nog een tijdje voor de grote dag. Maak ze in ieder geval wel duidelijk dat het jou dag is en dat je heel graag alle personen die belangrijk voor jou zijn erbij wil hebben.
Mijn verloofde zijn vader komt ook niet naar onze trouw om dezelfde reden en zijn ouders zijn al meer dan 20 jaar uit elkaar !!! Hij komt misschien naar de ceremonie, maar is dan riebedebie... Ik begrijp hoe je je voelt. Veel sterkte en trek je op aan alle vrienden en familie die wel komen voor jou. ;-)
Bedankt allemaal, en idd... Even laten bezinken zal het beste zijn!