Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

en dit enkele uren voor mn verjaardag... zucht!

17-7-2011 22:50:47
Hallo allemaal,

Graag zou ik mijn hart hier eens willen uitstorten! Pff...

Mijn ouders waren dus 2 jaar uit elkaar toen ze terug bij elkaar gekomen zijn.
Ik wist meteen dat het niet van harte was, en steunde hun beslissing voor de goede vrede, maar verder ook niet. Mijn mama is heel bot vertrokken toen en heeft mijn papa heel gekwetst, alsook mijn broer en ik, achtergelaten.

Ik heb het mijn mama uiteindelijk vergeven omdat het mijn mama is... Mijn broer daarentegen, heeft dit jaar met moederdag voor het eerst een sms gestuurd sindsdien en daar is het ook bij gebleven.
Nu,wat de trouw betreft, ik weet zeker dat hij zich wel verstandig zou hebben gedragen.

Nu, vandaag was het een dineetje bij mn mama thuis, omdat ik morgen jarig ben. Ze wonen nog steeds apart, maar net als mijn "grootmoe" (soort van) en een nicht, was hij natuurlijk ook uitgenodigd.
Hij is vorig jaar niet naar de trouw van mijn nicht geweest, met het excuus dat hij mijn mama niet wou zien. Excuus zeg ik duidelijk, omdat hij zelfs geen sms of telefoontje of kaartje bezorgd heeft... en hij nota bene zei nu 'ik kom niet omdat zij er is'.
Ik was dus al een beetje boos op mijn papa, omdat mijn nicht (zijn petekind dan nog) eerder het recht zou hebben en niet hij.

Nu, ik voel al sinds dag 1 dat het nooit weer hetzelfde zou zijn tussen mn ouders en gelijk heb ik gekregen...
Vandaag hebben ze er alweer een punt achter gezet, vooral mijn moeder nam het initiatief, al was het om een volwassen eerlijke manier deze keer.
Ze vroeg meteen: 'En wat met zus haar trouw?'
Mijn pa zijn reactie: 'Ah, ik wil je niet meer zien dus ik kom niet'

WABLIEF?! is mijn reactie dan... Dus ik bel hem op, hij zegt mij net hetzelfde en durft dan nog te zeggen dat ik niet mag beginnen met hem ook al lastig te vallen...

AUB zeg, wat een kinderachtig gedoe, maar mijn vader is een koppig man en hem kennende meent hij het nog ook.
Maar ik zweer zo hard dat als hij me dat lapt, hij nooit nog een blik of woord van mij zal ontvangen, nooit.

Zucht... Dit was mijn klaagverhaal, wat denken jullie?

tiffanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 920

tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-7-2011 23:10:41

vol houden je nog niet er in op werken (kweet het gemakkelijker gezegd dan gedaan ) maar tegen jullie trouw is al weer een lange tijd verstreken er kan dan weer van alles veranderen é laat het wat bekoelen concentreer je op leukere dingen als de naweeen van de breuk wat voorbij zijn probeer dan nog eens rustig te praten met je pa zeg hoe belangrijk dit is voor jou fingers crossed kop op!!

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik17-7-2011 23:55:24

Idd de tijd afwachten, maar leuk is natuurlijk anders. Vrienden kies je, familie niet! Klinkt cru, maar is soms wel zo. Wij zitten ook met familieruzie en moesten een bepaalde keuze maken en vindt het echt niet fijn, omdat wij voor 1 keer een feest geven.
In jouw geval wel heel erg! (waar jij tenslotte niets kunt aan doen hé)
Kunnen mensen niets meer van elkaar verdragen?
Geniet van elke dag zou ik zeggen, en kijk met volle teugen naar JOUW dagje uit!

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik18-7-2011 8:25:46

Laat het nog even bezinken bij alle partijen. Momenteel lopen de emoties hoog op.
Je heb nog een tijdje voor de grote dag. Maak ze in ieder geval wel duidelijk dat het jou dag is en dat je heel graag alle personen die belangrijk voor jou zijn erbij wil hebben.

julie
24-9-2011
 Meld misbruik18-7-2011 12:36:08

Mijn verloofde zijn vader komt ook niet naar onze trouw om dezelfde reden en zijn ouders zijn al meer dan 20 jaar uit elkaar !!! Hij komt misschien naar de ceremonie, maar is dan riebedebie... Ik begrijp hoe je je voelt. Veel sterkte en trek je op aan alle vrienden en familie die wel komen voor jou. ;-)

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik18-7-2011 14:56:09

Bedankt allemaal, en idd... Even laten bezinken zal het beste zijn!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...