Terug naar overzicht
ik heb dit ooit gedaan omdat ik geinterseerd was in de auto niet voor een trouw ik mocht hem 2 dagen houden je kan het natuurlijk zo doen maar je moet dan al zeker zijn dat ze 1 de auto gemakkelijk uitlenen 2 je zult het dan moeten doen met de wagen die ze op dat moment staan hebben je kan natuurlijk eens vragen miss vragen zij een kleinere vergoeding dan voor ceremoniewagens
Misschien wat kort door de bocht, maar ik vind dat dus echt not done!!! Die mensen proberen hun brood te verdienen door oprechte klanten een auto op proef te laten meenemen, zodat ze kun beslissing over een aankoop kunnen nemen. Dan kan je het toch niet maken om dit enkel en alleen te doen voor een trouw??? Ga dan naar een verhuurbedrijf en huur een normale auto als je de ceremoniewagens te duur vindt.
Het was niet mijn bedoeling mensen op de tenen te trappen. Ik betaal normaal gezien steeds gewoon de volle pot (zoals de meeste wel) en alles netjes zoals het hoort. Ik vind 400 euro gewoon belachelijk veel om even 2uurtjes een wagen te huren. Het idee heb ik hier van dit forum en ik dacht 'als anderen zo vaak hun stoute schoenen durven aantrekken, dan wil ik dat voor een keer ook wel proberen'. Ik wilde gewoon weten of er bruidjes zijn die hier überhaupt in geslaagd zijn...
Ik heb hier ook al aan gedacht.... Voor die garage/handelaar maakt het toch niet veel uit als die wagen enkele uurtjes weg is?! En ze krijgen er dan (misschien) nog een kleine vergoeding voor.Natuurlijk kan je geen wagen heel lang op voorhand reserveren. Maar als je een maandje op voorhand gaat horen, en enkele keuzes opgeeft, dan moet dat toch lukken? Spreken jullie dan over een nieuwe wagen uit de showroom of een coole 2e-hands wagen van een plaatselijke garagist? bedenking : ga je dan misschien niet met van die speciale Z-nummerplaten van een garage moeten rijden? TIP : http://www.oldtimerweb.be/oldtimers-te-huur.aspx hier verhuren particulieren hun oldtimer (al dan niet met chauffeur, vaak van clubs) dit is meestal wel goedkoper dan een echte ceremoniewagen.
Bedankt Ci, daar ga ik zeker eens op zoeken!