Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

al 12 daagjes getrouwd

  1-6-2006 6:50:08
Op 20 mei zijn we getrouwd en ook al voorspelden ze verschrikkelijk weer, al bij al viel het heel goed mee, ik kocht drie witte paraplu's en slechts eentje is eventjes open gemoeten, voor de rest hadden we telkens zon bij het binnengaan van de kerk, het buitenkomen,... Ik ben denk ik nog nooit zo gelukkig geweest, en natuurlijk niet alleen door het weer. Het was een prachtige dag, vanaf het moment dat ik uit mijn bed kroop tot het moment dat ik er samen met mijn kersverse man erin kroop tegen 5u30 's morgens, en ik heb echt genoten van elk moment. We kregen en krijgen heel wat complimentjes over onze viering, locatie, eten, kleren,thema,... En iedereen was zo bijzonder lief. Maar nu is alles voorbij, ons huwelijk, onze prachtige reis van een weekje marrakech, ons samen thuis zijn en dat voelt soms wel wat triest. Het gewone leven gaat weer zijn gangetje maar elke dag bekijk ik wel een paar foto's en het album moet nog gemaakt worden,... Dus gelukkig is er ook nog wat werk achteraf.
Ik hoop voor alle bruidjes dat ze zo kunnen genieten van hun dag als wij deden, en loopt er iets anders dan gepland, trek het je niet aan, als het maar spontaan is.

een fiere bruid


nele
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 895


Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik1-6-2006 7:10:14

proficiat!

En je hebt volledig gelijk: we moeten allemaal gewoon genieten van 'onze' dag.. :)

Wendy
05/08/06



robben
20-5-2006
 Meld misbruik1-6-2006 8:28:50

Hey nele,

Hier nog een bruidje van 20 mei! Ook wij hebben geluk gehad met het weer, enkel 'sm orgens bij het instappen in de auto's hadden we paraplu's nodig. Voor de rest droog en zelfs zonning weer bij momenten!
Mijn verslagje lees je eerder op dit forum of http://users.poink.be/isabelle-luk

Geniet nog van je wittebroodsweken, wij zullen dat ook doen want we vertrekken zaterdag vr 16 dagen nr mexico!
Isabelle*



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik1-6-2006 9:06:52

Hallo,

Waar heb je die witte paraplu's gekocht?
Ik ben er ook naar op zoek, ik neem het zekere voor het onzekere.

Groetjes,
Tiziana
07-10-2001


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...