Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wij doen het zelf

  31-5-2006 19:00:28
Hallo allemaal,

Wij verzorgen zelf onze muziek op het avondfeest. We maken er namelijk iets intiems van en via deze weg had ik graag een paar nummers gevonden die de meeste dj's draaien op een huwelijksfeest. Zowel ambiance nummers als romantische slows.

Alvast bedankt en heel veel plezier met jullie trouwvoorbereidingen

Kate
10-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 946


Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik31-5-2006 19:06:41

Hey Kate,

Met een aantal bruiden van op dit forum hebben we een gemeenschappelijke site opgezet.
Daar staat er een hele pagina vol met suggesties ivm de muziek.
Je moet maar eens een kijkje nemen op:

http://www.trouwplannen.nl/trouwpagina/home.php?user=fo...

groetjes Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl



Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik31-5-2006 20:14:50

Kate, wij doen onze muziek ook zelf. Mijn vriend heeft een enorm grote muziekcollectie en we kiezen speciale nummers maar ook wel hier en daar wat hedendaags. Zo kunnen we echt onze smaak brengen en het kost ons niets. We stellen onze playlist samen zetten die in een speciaal programma en laten die afspelen via onze laptop die aangesloten wordt op de muziek- en lichtinstallatie.


groetjes Kelly



K
7-7-2007
 Meld misbruik1-6-2006 11:16:28

Hey!
Interessant zeg... Wij zijn ook aan het overwegen om het zelf te doen, aangezien we wel een grote muziekcollectie hebben en nogal een eigen smaak, heb er geen vertrouwen in dat we een goeie dj zouden vinden. Dus met laptop is dat goed te doen? Ben wel geïnteresseerd!



Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik1-6-2006 11:51:48

K, inderdaad we vrezen dat een dj meer het hedendaagse gaan spelen en we hebben toch een speciale smaak en die waarschijnlijk ook iedereen zal appreciëren.

groetjes Kelly
25/08/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...