Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen

  16-7-2011 18:05:33
Ze komen me dadelijk halen voor mijn vrijgezellen, spannend...
Alles wat vroeger eerst zo ver weg leek staat nu opeens voor je neus, tijd gaat dan toch snel voorbij.

lies
27-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 721


Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik17-7-2011 11:13:36

Hoe was het nu met je vrijgezellen?
Grtz. Cindy.



lies
27-8-2011
 Meld misbruik17-7-2011 11:35:04

Ik heb een superavond gehad! Mijn getuige en nog een vriendin zijn me thuis komen halen, ze hadden meteen al een fris gekoelde fles bubbels bij de hand om de avond in te zetten. Daarna naar de afgesproken plaats gereden waar de andere girls stonden te wachten en toen kwam er een meterslange witte limo ons ophalen, hihaaa :-) dreams do come true :-) Daarna lekker gaan eten, terug de limo in en de café's ingedoken :-) thema was verpleegster/tandarts assistente, ben net als tandartsassistente afgestudeerd daarmee. Mocht snoep (dracula tanden, gebitjes...) proberen te verkopen, maar ze zaten er niet al te hard achter. Er is natuurlijk hard doorgefeest, rond 6u vanmorgen was ik thuis en snakte ik naar mijn bedje... Ik heb geweldige vriendinnen :-)



Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik17-7-2011 17:51:00

Jihaa!!!!!!!!
Echt wel zeer tof geweest.
Ze hebben blijkbaar op geen Euro gekeken. Leuk thema trouwens.
Nu aftellen naar 27 augustus.
Go Girl!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...