Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie ontbijt GENT (bij Stadhuis)

16-7-2011 15:34:07
Hey iedereen,

We trouwen op verschillende dagen voor wet en kerk. Op 5 augustus trouwen we voor de wet in het stadhuis van Gent om 9u15.We zouden daarna (waarsch tegen 9u45 gedaan) willen gaan ontbijten ergens in de buurt maar hebben geen idee waar we terecht kunnen. Het zou enkel met onze ouders en getuigen zijn en liefst een vrij uitgebreid ontbijt (om het toch wat feestelijk te maken). Kent iemand plekjes die jullie kunnen aanraden want ik vind op internet niet veel terug.

thx!

Evi
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1019

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik16-7-2011 21:14:32

Ik weet dat de Foyer (NTG-gebouw aan Sint-Baafs) en Brasserie Ha (Handelsbeurs aan de Kouter) in het weekend brunchen doen. Verder zijn volgende ontbijtadresjes gezellig: Broodhuys (op de hoek van de Jacobijnenstraat en Onderbergen, mooi kader en heel uitgebreid ontbijt mogelijk), J'ai trouvé (Ajuinlei - doen mee aan bongobon "ontbijt met bubbels"), Brooderie (Jan Breydelstraat - is heel klein en niet zo uitgebreid), Beato (Korte Meer).

Hopelijk ben je hier iets mee?

Liefs,

Nathalie

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik17-7-2011 9:48:05

Het broodhuys staat bekend voor hun ontbijten. Wij geven onze ouders daar een brunch na onze huwelijksreis. Verder inderdaad de adresjes van Nathalie. Groetjes Hanne

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik17-7-2011 10:12:25

Julie's house achter het belfort is een echte aanrader qua ontbijt!! Heb dat is cadeau gekregen als luxe-ontbijt met de bongo bon en ik moet zeggen, het was echt wel luxe :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...