Terug naar overzicht
Hoi! Ook wei trouwen op 26 mei 2012! Tot hiertoe hebben wij: *zaaltje vastgelegd*gemeentehuis vastgelegd*deze week zijn we bij de pastoor geweest voor onze gegevens*onze fotograaf ligt vast*visagiste dus zeker niet panikeren!! wij zijn zelf nog maar net begonnen met deze dingen vast te leggen. Vandaag gaan we samen zitten om eens te bespreken hoe we onze dag juist willen, dat we er eindelijk eens uitkomen, want mensen zoals de fotograaf stellen die vraag weleens en antwoorden telkens dat we er nog niet uit zijn, dus dat word dan misschien wel eens tijd! En idd een kaarsje branden kan nooit geen kwaad! P.S.: mijn buurvrouw trouwt vandaag, als ik al de versiering zag en haar zelf dan kan ik echt al niet meer wachten tot die 26ste mei!!!!!!!!!!! Groetjes Elke!
Wij trouwen ook op 26 mei 2012!Dit hebben wij al geregeld: *feestzaal*gemeentehuis*ceremonie (plaats en voorganger)*ceremoniemeester *fotograaf*voorlopige gastenlijst*een budgetplanning (om toch een beetje overzicht te hebben over het totale plaatje) Wat ik nu nog wel geregeld wil zien is vervoer en kapper en visagiste. En voor de rest is het weer afwachten tot we nog iets kunnen regelen. Panikeren is nergens voor nodig. Jullie hebben nog tijd genoeg. Gewoon één beslissing per keer ;) Dan geraken we er wel. groetjes Claudia
hier een 12 mei bruidje wij hebben al : uren gemeentehuis/kerk ceremoniemeester bruidskindjes vervoer misboekje sta op pc trouwkleed zaal fotograaf/videograaf. waar je niet te lang mee mag wachten is fotograaf de meeste zitten al een jaar op voorhand vol. geniet van jullie voorbereidingen en niet panikeren zenne je hebt nog meer dan tijd genoeg waarom ik al meer heb is omdat ik een serieuze stresskip ben en doe liever rustig op gemakste dan op laatste te zitten stressen groetjes
Wij wilden ook 26 mei, maar de zaal was niet meer vrij. Nu is het dus een weekje vroeger. Wij hebben al zaal gemeentehuis traiteur gaan we contacteren als hij terug is van verlof fotograaf gaan we eerstdaags beslisen en ook make up en haar is zo goed als in orde groetjes en nog succes met de voorbereidingen
Wij trouwen op 12 mei 2012 en hebben al het volgende: - uur gemeentehuis/kerk ligt vast- feestzaal- fotograaf- save the date kaartjes zijn verstuurd- dagindelin gemaakt (ongeveer)- budgetplanning is ook gemaakt veel succes met de voorbereidingen
Hey Kim, Wij trouwen ook op 26 mei 2012. Wij hebben ondertussen het volgende al vastgelegd: zaalgemeentehuisdjvervoertrouwkleedvoorlopige gastenlijstde 27ste een afspraak bij UVV voor de ceremoniefotograaf Je hebt nog wel tijd hoor maar voor sommige dingen zou ik toch niet te lang meer wachten want bij vervoer en fotograaf moet je snel bij zijn. Nog veel voorbereidingsplezier. grtjs
Hoi Kim, wij trouwen op 25 mei voor de wet, 27 mei houden wij het feest. Momenteel hebben wij al volgende dingen vastgelegd: - zaal (incl. traiteur) - fotograaf - vervoer - ceremoniemeester - visagiste - DJ zijn we nog mee bezig Voor de rest hadden we eerst een budget en de gastenlijst opgesteld en zou ik veel dingen graag zelf maken. (Ik heb er ook nog de tijd voor). Dus heb ik zelf de enveloppedoos gemaakt, ben bezig aan papieren bloemstukjes, heb zelf een ontwerp gemaakt voor de uitnodigingen voor ons buurtfeest, ben ideetjes aan het zoeken voor de bedankjes om zelf te maken,... En zo blijven we bezig ;-) Wij hebben trouwens dat weekend gekozen omdat we hopen dat het eind mei mooi weer is. De wet op vrijdag omdat ik dat liever in kleine kring zou willen doen. Het feest op zondag omdat maandag een feestdag is, we niet voor de kerk trouwen, onze zaal dan 1000€ goedkoper is en we veeeeeeel minder concurrentie gaan hebben van andere bruidjes (haha ) Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier, Stefanie
Hier nog een 26-mei bruidje.Bij ons ligt al vast:-zaal-fotograaf-gemeentehuisDat is het zowat. De bruidskindjes zijn al gevraagd. En vriendinnen hebben al hulp aangeboden voor de lunch 's middags.Verdere voorbereidingen waar we al aan denken maar nog niet mee rond zijn:-auto-voorlopige gastenlijst- ideetjes voor decoratie- jurk Verder zal ik elke dag mee een kaarsje branden voor goed weer!!!!!