Terug naar overzicht
zal mee voor u duimen ik heb in augustus mijn vrijgezellen en weet dus totaal niet wat ik mag verwachten. ik denk dat ik die dag ook serieus stressy ga rondlopen.
Bij mij viel het allemaal mee, ik was ook behoorlijk zenuwachtig, maar bij mij hadden ze goed geluisterd naar wat ik wilde : een rustig en gezellig dagje:) Ze zeiden ook iets bij mij van make-up en haar...bleek dat we naar de sauna gingen:)...dan was m'n netgeknipte haar idd niet zo geweldig in vorm meer, maar het genieten was daarom niet minder...Ik duim dat je een geweldige vrijgezellen hebt!
Het zal allemaal wel meevallen. Heb je je grenzen aangegeven van de vrijgezellen. Ik zou zeggen geniet van je avond. en we zullen wel horen hoe het gegaan is. groetjes
Normaal hadden in en men ventje onze vrijgezellen in September 2 weken voor onze trouw. Het probleem was dat die van men werk alles willen regelen hiervoor en dat niet iedereen die dag zou meekunnen. Dus nu hebben ze het in hun hoofd gekregen om alles te herzetten en ik niet mag weten wanneer alles zal doorgaan, en watt ze allemaal gaan doen. Ze zeggen constant: "je zal wel zien wanneer we aan je deur zullen staan". Krijg der echt wel wa schrik voor. Wat zouden ze allemaal met me doen..... Het positieve is meestal wel dat de mensen die je vrijgezellen organiseren je goed kennen. Dus ze weten hoever ze met je kunnen gaan. Zou zeggen: Laat je niet doen!!!!! Maar geniet er van...... Groetjes
Ik heb mijn vrijgezellen op 30 juli en ben ook heel benieuwd.Ze kwamen me al zeggen dat ik voor de vrijgezellen geen nieuwe gelnagels mag laten zetten maar pas daarna, hadden zelfs al geinformeerd of er nog een andere afspraak vrij was in de nagelstudio ;-)En, ik mocht geen rok aan doen, wel een broek en nadien was er voorzien dat ik me zou kunnen omkleden.Ben stiekem heel curieus, en vind het eigenlijk wel spannend, maar ze kunnen u natuurlijk op een dwaalspoor brengen hé. Een zenuwachtig bruidje
Hey renske, veel succes en laat u niet doen hé, ik heb mijn vrijgezellen achter de rug. Geniet ervan! grtjs
Hey Renske, en, is het wat meegevallen?
jaja het was super heb nieuw berichtje gepost ;-)