Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

27 mei 2006 was ons dagje...

  31-5-2006 13:45:26
Hallo iedereen,

27 mei 2006 was onze trouwdag (kerk en feest toch want stadhuis hadden we al op 6 mei gehad).... de meeste stress was veroorzaakt door het weer... maar tot aan de fotoshoot bleef het relatief droog; voor de foto's zijn we toch naar een "indoor" locatie geweest (lees: drie muren en afdak) ;-).
Het weer kan dus echt wel niet de pret dimmen op je dag... geloofde er zelf niets van als iemand me dat zei maar heb het dus zelf ondervonden ;-)

Enfin, we hebben een schitterende dag gehad, krijgen nu nog complimenten over alles (het versierde kerkje, teksten in misviering, receptie, feest... videoclip tijdens openingslied; vooral dat laatste kreeg laaiend enthousiaste commentaren).
Ik wou jullie gewoon allemaal evenveel plezier en geluk wensen als ons. Geniet echt bewust van elke minuut!!!!
En als je tussen alle voorbereidingen door al eens de moed laat zakken, weet dat elke minuut die je erin steekt het dubbel en dik waard is!!

Heel veel succes op jullie dag!!!
groetjes,
Catherine
27.05.2006

Catherine
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 936


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik31-5-2006 14:00:35

Hey,

het is altijd leuk te horen dat er weer een huwelijksdag geslaagd is. En natuurlijk een hart onder de riem voor iedereen die vreest dat haar dag letterlijk in het water zal vallen.

Een dikke proficiat!

Wat ik hier opmerk, is dat jullie een videoclip hadden... wat was dat precies?

Groetjes,
Lieve



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik31-5-2006 15:08:22

hoi,

allee, ne dikke proficiat! Blij dat alles is verlopen zoals het moest. Ik had ook wel eens geweten hoe die videoclip ineen zat. Was dat met beelden van jullie?

Grtz Debra
11/08/06



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik31-5-2006 15:34:14

Die videoclip was drie weken geleden opgenomen door de firma die ook voor de opnames van zaterdag zelf instonden.

Zij maken een soort scenario op je openingslied (bij ons "Per me Per sempre" van Eros Ramazotti) en dan zijn we dat gaan opnemen op het St Annastrand op linkeroever. Hoe het eruit ziet, kan ik moeilijk zeggen maar het zag er allemaal heel spontaan uit en simpel maar heeeel mooi. Het kwam eigenlijk een beetje over als waren we een verliefd koppeltje dat daar wat rondhing enz en dat de camera ons gewoon in het oog hield (met ook de nodige close-ups). Echt heel prachtig en zelfs nu nog krijgen we heel veel positieve commentaren daarop.
Enkele vriendinnen van mij kregen zelfs tranen in de ogen en mijn pa (en naar het schijnt nog anderen maar ik had alleen oog voor mijn pa toen) deed een staande ovatie.

Het is een goed alternatief als je als koppel vier linkervoeten hebt als het op dansen aankomt en je dus toch gewoon maar tegeltje staat te draaien met zijn tweeen ;-) Dan hebben de mensen ook iets leuks om naar te kijken en voor jullie zelf is het een heel leuke herinnering aan de opnames.

groetjes,
catherine



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik31-5-2006 17:35:08

Hey Catherine eerst en vooral een dikke proficiat!

Zou je de gegevens van deze firma eens willen doormailen?
Ik heb ook al gezien dat sommige fotografen een videoclip opnemen. Maardat is dan maar op de dag zelf natuurlijk. En wat laat voor 's avonds nog te tonen denk ik.
Peggy_verstraeten@hotmail.com
23/06/07



barbara
27-5-2006
 Meld misbruik31-5-2006 18:45:54

Helaba dikke proficiat,

en wou je ook nog laten weten dat we net zoals jij ook getrouwd zijn 27 mei 2006, leuk he.
Ja het was een grijs dagje maar wij hebben toch nog gegaan voor de buiten fotolokatie.
Wou namelijk zo graag naar Planckendael dus we hebben het risico genomen en het bleef grijs maar geen regen, dus het is gelukt.
Was bij ons ook zo leuk dagje hebben wel soms is gestressd, wou namelijk zo dat iedereen het leuk vond. Mag je eigenlijk niet doen stressen maar ja ...
Je trouwdag is fantastisch en de dagen nadien nog meer je leeft wel in een roes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...