Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik haat het weer!

  14-7-2011 9:21:25
Overmorgen is het de grote dag maar als ik zo naar buiten zie word ik helemaal depressief van dat herfstweer! En voor zaterdag voorspellen ze niet veel beters zucht... en dat in juli!

marta
23-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1132


Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik14-7-2011 9:46:46

Hallo,

Ik heb het ook gehoord dat het weer niet veel soeps is de volgende dagen, maar probeer er toch van te genieten...

Heb je een mooie binnenlocatie voor de foto's gevonden.... Foto's moeten ook niet buiten zijn, binnen worden er dikwijls ook hele mooie foto's getrokken. Moest het regenen tijdens de fotoshoot is het ook wel tof om wat foto's in de regen met mooie paraplu's te nemen.... heb al zeer mooie foto's in de regen gezien... dat heeft ook niet iedereen eh . Maar toch zal ik voor je duimen dat het droog blijft!

Groetjes, en niet vergeten te genieten... wat het weer ook mag zijn!
Annelies



Penny
20-7-2011
 Meld misbruik14-7-2011 10:03:27

Hoi,

ik begrijp je helemaal.
Had totaal geen stress en zenuwen en nu kan ik wel blijten!
Onze middagreceptie is buiten en onze activiteit gaat niet door als het regent dus zitten hier op de moment echt te balen!!
We hopen op goed weer en duimen mee!!!



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik14-7-2011 10:11:31

Probeer het je niet aan te trekken, je kan er toch niets aan veranderen!

wij hadden eind juni gekozen omdat we bijna zeker waren dat het goed weer ging zijn... mis dus! Wij trouwden in dat weekend dat het zaterdag slecht was en zondag plots 30graden was... balen dus!

Ik heb niet minder genoten omdat het koud was... je mag er gewoon niet teveel over nadenken... Ik vond het enorm jammer dat onze receptie binnen was, maarja liever binnen dan onze gasten die bevriezen, hé!

Gewoon genieten :)



marta
23-7-2011
 Meld misbruik14-7-2011 10:31:25

ik ben erover aan het denken om zo van die laarzen met bloemen te kopen en dan zo in het gras gaan staan voor de foto's :) wij hebben ook alles buiten gepland: receptie, viering...
en mijn jurk sleept echt over de grond dus ik vrees voor een grasgroene-modderzwarte onderjurk.

damn you, weergoden!! Terwijl ik in juni aan het afzien was voor mijn laatste examens was het keimooi weer en nu herfst. Hadden ze niet ergens zo een toestel uitgevonden om het weer te manipuleren? ;)



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik14-7-2011 10:39:48

@ Marta : hahaha ja, zo'n toestel. Hmmm, ik vrees dat de hel op aarde zou losbarsten mocht iedereen over zoiets beschikken. De boeren ervoor zorgen dat het regent en de bruidjes ervoor zorgen dat het zonnetje lekker schijnt... ' zou wat geven :-)

Mocht het regenen, wat ik jullie absoluut niet toewens, weet dat ze vertellen dat regen op je trouwdag geluk brengt!!

Ik wens het jullie alvast allemaal toe.



elke
16-7-2011
 Meld misbruik14-7-2011 12:53:00

Hey ik trouw ook overmorgen en heb ook al serieus in de put gezeten over het weer; maar uiteindelijk moet je je voor ogen houden dat je dag niet verpest is omwille van wat donderwolkjes! Je gaat trouwen met de man van wie je houdt en al je vrienden en familie zijn er om jullie liefde te vieren; das toch veel belangrijker dan die stomme regen he ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...