Terug naar overzicht
Hoi Esther, Wij doen normaal ook geen honeymoon, misschien later of volgend jaar ofzo. Maar als we geld over hebben en zin om te gaan, denken we aan Bayeux in Normandië (waar ik ten huwelijk gevraagd ben in een super mooi kasteeltje :-))Niet ver van Mont Saint Michel!Maar ja, dan moeten wij eerst op zoek naar budget vriendelijke hotels... :-) Groetjes,Filipa
oooooooooooh, Normandië is geweldig! Ja, budgetvriendelijke hotels is daar wel wat anders :-)))
Kijk eens op "weekendjeweg.be". Ik vind daar altijd budgetvriendelijke hotels.
Wij zijn op citytrip naar Lissabon geweest en ik denk dat ik voor ons beide spreek als ik zeg dat onze 3-daagse beter geslaagd is als een 10-daagse-lui-lekker vakantie aan het strand...
Ja wij willen ook maar een paar dagen weg omdat we volgend jaar een grote reis gaan maken! Maar die vliegtuigtickets zijn zo duur! In het begin goedkoop maar op het einde verschrik ge u nog zeg! Ik wilde naar rome gaan, maar we komen voor 3 nachten nog op 900 euro via neckermann!
miss een citytrip barcelona, tenerife parijs enz ben je toch effe weggeweest he
normandie& bretagne. met de wagen dus geen vliegtuigtickets. wij hebben voor 90 euro per nacht gelogeerd in ploumanach, knal aan het water tussen de supermooie rode rotsen die daar liggen, op het terras voelde je de druppels van de golven die tegen de rotsen sloegen.
Etretat, Honfleur in normadie... Of de opaalkust, wij gaan naar equihen plage voor enkele dagen.
Wij vertrekken meteen na de trouw voor een paar dagen naar de champagnestreek! (we hebben een designhotel geboekt in het centrum van Reims via bookings.com). Champagnestreek is mooi, niet ver, niet duur en we kunnen er elke dag champagne drinken; kan het nog feestelijker? In september komt dan de echte honeymoon en gaan we voor 3 weken naar Thailand...